Trebuie sa mai astept putin pana am sansa sa-mi rup picioarele !


La Arad  Sever mi-a dat un cadou, cum ar fi de ziua mea care ar fi maine, o pereche de schiuri + clapari .

Daca pe vremurile bune schiam impreuna cu el, doar  pe malul Muresului, in ultimii ani el si cu un prieten comun  au schiat, mai mult fara mine in Straja.

Probabil ca stiind ca acum am ceva  timp liber s-a gandit sa ma atraga in „gasca lor ” a schiorilor de Arad.

Sa va spun sincer, eu, de obicei cand mi se ofera ceva nu refuz, ca-i vechi, ca-i nou, daca functioneaza e OK. Unde mai pui ca schiurile mele sunt de marca, doar generatia este apropiata de a mea ! Dar cum la mama mea n-am avut asa ceva trebuie sa-i multumesc , multumesc Sever , asa m-au invatat parintii !

Prima problema este ca  schiurile sunt grele si foarte lungi  (203 ). Am citit eu ca pentru incepatori la greutatea mea se recomanda de la 160 in sus asa ca daca exista amatori , ma refer aici la avansati, care-si doresc schiuri mai mari, eu as face schimbul. Pentru mine ar fi suficiente de 160 -170 cm.

Azi, pe balcon , le-am dichisit, le-am curatat, chit ca Ghiocel mi-a zis ca-i sarbatoare . Nasol este ca unul dintre temometre era trecut de 40 de grade pe cand celalalt , electronic, afisa doar 30  … ambele  fiind situate la soare. De ce credeti ca stateam eu in balcon ???

Trebuie sa mai astept putin pana cand voi avea o sansa in plus sa-mi rup picioarele.

Stiu ca nasu lui Cristi este cel mai tare schior din Alpi, poate-mi dau sfat ! N-as vrea sa-mi spuna sa stau pe curu meu de  … pensionar, nu de alta dar asta este gandirea lui Ghiocel !

Sincer poate ma bucuram mai mult pentru o pereche de  patine, pe ghete nr 42 ! Sever ai retinut  ???

Posted on 06/01/2014, in "Pensiunea" Zora, Blagut, Blizzard, Patine, schiuri, Sever. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

