Desi am o varsta …


O varsta la care  ori cand as putea sa ma retrag din activitate … n-as face-o !

Eu nu pot sa stau 24 din 24 de ore acasa, trebuie sa fac ceva, exceptand de-a sta lipit cu ochii-n calculator o zi intreaga !

Casa Serb

S-a scurs aproape o luna de cand asta fac si n-am reusit sa ma obijnuiesc . Am un noroc, nu stiu pana cand, ca joc tenis de masa cu prietenii aproape zilnic. Miscarea asta,  inventata de mine si Jeffry  in 2008, se pare ca-mi face foarte bine.

Acasa e acasa ! Ghiocel este cea mai buna sotie dar si  gospodina … asta am descoperit mai tare dupa 19 decembrie !

As fi vrut sa constuiesc o casuta, asta ca sa-mi mai treaca timpul, dar si ca sa ma conving ca inca pot face lucruri frumoase.

N-a fost sa fie, ai mei au fost amandoi impotriva zicand ca-mi ajung doua si ca pentru ei viata la tara nu exista!

Acum  nu-mi ramane decat sa ma resemnez  ! O sa incerc sa fac ceva …

Posted on 17/01/2014, in nostalgie. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

