Plimbarea de ieri


Am vrut sa mergem la Craiova, nu mai fuseseram de mult dar pentru ca Ghiocel a apreciat ca este prea departe (si era deja ora  11)  am stabilit urgent un traseu mai scurt.  Ideea era sa-i prezint si lui Ghiocel   „Autostrada care duce nicaieri”  din apropiere de Lugoj:

O plimbare

Deci am plecat spre Deva de unde, pe A1, ne-am indreptat in spre Ilia. De aici stanga spre Faget – Lugoj.

Daca la plecare din Petrosani vremea era buna, in cateva randuri am vazut si soarele cand am ajuns la Hateg s-a intunecat. Pe autostrada a inceput sa ne ploua, norocul nostru ca eram in masina …

La Faget am oprit sa fotografiez un avion care culmea, aterizase in curtea omului.  Adevarul este ca nu-i statea rau acolo  !

La 22 de km de  Lugoj ne intersectam din nou cu A1, dupa ce am mers mai bine de  90 de km. Ca sa vada si Ghiocel  „minunea” – voi cititi autostrada – am cotit-o pe ea.

Ne-a plouat marunt pe cei cca 18 km ( retineti doar 18) cand  a trebuit sa  viram  brusc spre Calafat pentru ca , sper ca realizati, autostrada ce duce la Nadlac se termina .

Interesant este ca de aici pana in centura Lugojului  circulam pe primii 9 km ai autostrazii A6.  Sper ca ati retinut, in Romania sunt deja 6 autostrazi  … kilometri sunt putini, autostrazi avem, si toate inaugurate …

Si cum Doamne Doamne tine cu pacatosii ploaia s-a oprit.  Pe vechiul drum de Faget intram in Lugoj , orasul lui Iosif Constantin Dragan dar si orasul in care mama mea cu familia si-a trait cca 10 ani din tinerete.

Pentru ca vremea ne-a permis am facut multe fotografii. Amandoi am cazut de acord ca Lugojul este un oras vechi si frumos, vorba cantecului  „Ana Lugojana ”

De departe cele mai interesante peisaje pentru mine au fost cele cu  pescarii de pe  Timis iesiti in numar mare la pescuit pe o vreme de 14-15 grade.

Ne-am intors spre casa prin Caransebes – Hateg dupa ce  am parcurs un drum de  cca  360 de  kilometri. Pana la urma cam tot … un drum de Craiova !

Pentru cei curiosi cam asta a fost consumul lui Sofronel :

Posted on 19/01/2014, in A1, A6, Lugoj. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

