Un TIR rasturnat in dreptul GEROM-ului


Stiam de dimineata, din jurul orei 10, de  „evenimentul de presa”  din dreptul GEROM- ului din discutiile cu-n director  dar nu i-am dat importanta.

Nu e bine sa  pozezi nacazul omului am zis.

La ora 15 cand am mers la tenis am vazut , pe viu, nenorocirea. Un TIR era culcat pe partea dreapta pe banda intai de circulatie , sensul de mers, in spre oras.  Asa de bine statea incat banda a doua, ca la intrarea in Petrosani avem 4 benzi de circulatie, era perfect circulabila. Daca nu l-ai fi vazut cu rotile  in spre liceu , ziceai ca omul a parcat pe dreapta.

O macara era pozitionata in fata si un alt  TIR  in spate. Ulterior am realizat ca se transborda marfa in acesta .

Dupa cca o ora si jumatate de tenis  am plecat spre casa, bine inteles invingator. O singura partida din 4 mi-a luat-o Alex.

TIR-ul cu pricina tot acolo . Politistii , cativa la numar, dirijau circulatia. Am reusit sa ies din uzina si am oprit in parcarea liceului de vizavi.   Aici am oprit ne putand sa scap operatiunea de ridicare care se derula la ora aceea ( in jur de 16’30) .

Am fost dezamagit cand  am vazut persoane care sustrageau  cofraje de oua din TIR-ul rasturnat si asta chiar sub ochiii gardienilor publici.

Am reusit sa imortalizez chiar momentul ridicarii intr-un foarte scurt filmulet:

Posted on 22/01/2014, in Accident, GEROM. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

