Autostrada A1este inchisa – care portiune – Antena 3 ?


In regim de BRAKING NEWS Antena 3 anunta ca autostrada A1 este inchisa !

IMG_4393

FRATILOR ,  din umilele mele cunostiinte, A1 este alcatuita doar din 5 tonsoane, in functie. Am cautat o harta actualizata la zi, n-am  gasit, dar o sa vi le povestesc din memorie :

– Bucuresti – Pitesti, inclusiv centura Pitestiului;

– Sibiu – Orastie -Deva, doua tronsoane in functie, doar unul inactiv ;

– Lugoj- in spre nicaieri- pardon in spre Deva, vorbesc aici  doar de A1 nu si de A6;

– Arad-Timisoara- pana aprope de Recas;

Mai jos v-am creat propria mea harta , bineinteles, folosind google-maps.

A1- versiunea Serb 25.01.2014

Revin la intrebare , care portiune Antena 3 ?  Toate ????

Incercati sa dati informatii compete !

Posted on 25/01/2014, in Antena 3, Autostrada A1 a fost inchisa. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

