La noi e o porcarie de Iarna !


Daca in tara ninsoarea este mare si vantul  puternic, la noi e … o porcarie de iarna, inertati-mi expresia.

Chiar daca zapada cazuta peste noapte are peste 10 cm totul este o fleoscaiala. Temperatura de peste zero grade  determina aceasta mizerie.

Am coborat, cum imi este obiceiul, sa -l curat pe Sofronel  dar si accesul in spre scara blocului . Operatiunea asta de ani de zile  imi revine numai mie,  eu sunt prostu’ …

Mi-am curatat masina si intrarea-n scara si-am dat o tura scurta  in speranta surprinderii unor imagini de iarna . Tot ce pot sa va spun este ca pozele facute n-au reusit s-o surprinda mizeria in toata „frumusetea” ei  !

.

Posted on 25/01/2014, in 2014, iarna, iarna in Petrosani. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Cine vrea mai multă zăpadă se poate muta în parc. 🙂 Acolo pare destulă…
    La noi și pe pervaz sunt 15 cm de zăpadă…

Lasă un răspuns

