Desi primul ministru a rugat oamenii sa stea in casa noi n-am ascultat !


Si linistiti-va nu pentru ca nu suntem ascultatori, Doamne fereste, doar ca-n zona  noastra iarna este mai blanda.

La  noi chiar daca a nins destul de mult in ultimile doua zile, as aprecia eu, ceva in jur de 20 de cm, nu viscoleste.  Daca aproape de amiaz printre blocuri zapada era destul de mare dupa ce l-am curatat pe Sofronel de zapada, de doua ori in 48 de ore, am decis sa iesim sa vedem cum e iarna prin imprejurimi.

Ma gandem ca merg pana la urcarea de la Pestera Bolii si daca se poate urca mergem mai departe si daca nu, ne intoarcem.  Asa am facut numai ca drumul a fost bun si ne-am indreptat in spre Deva.  Peisajul hibernal s-a mentinut pana cand am coborat la Crivadia. De acolo zapada mai era doar pe camp si pe case.

Ne-am intors pe seara cand in mare parte soseaua era aproape uscata exceptia doar in Petrosani unde se putea curata mai bine.

Si acum de ce sa nu recunosc, titlul mi-a fost sugerat de TV aseara cand ne-am intors . Cu siguranta nu se referea la noi !

Pentru a va putea face o impresie mai buna ce a  fost pe la noi inca cateva poze, cum sa nu se circule ?

Aradenii care vor sa vina la ski pot veni linistiti, zapada este din abundenta, soseaua dupa cum puteti vedea este foarte buna !

Posted on 27/01/2014, in 2014, iarna 2014, Petrosani. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

