35 de ani cu aceeasi femeie …


Astazi se implinesc 35 de ani de cand am dus-o pe Ghiocel, mai bine zis ea m-a dus pe mine, la Ofiterul starii civile !

CropCredeti-ma, nu mi-a fost usor  … dar nici ei !

Anii au trecut ca vantul mai cu bune mai cu rele. Esential este ca in tot acest timp am fost unul langa celalalt  si la bine si la rau sprijinindu-ne reciproc. Daca as sta sa apreciez acum, la rece, as zice ca n-a fost rau, se putea chiar mult mai rau !

Eu n-am avut norocul lui Tariceanu (de exemplu), sa am mai multe neveste… Am  una si buna !

Tocmai de aceea o prezint la toata lumea,  drept ” prima mea nevasta”!

Pentru fericitul eveniment am primit cadou un ceas, ea ….o felicitare, dar cu toata dragostea !

Si ca totul sa fie cat mai festiv azi mancam  la restaurant !

SA-MI TRAIESTI PRIMA MEA  NEVASTA !

Posted on 03/02/2014, in 35, 35 de ani. Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. La multi ani fericiti inainte si impreuna ! Multa sanatate si numai bucurii!Va pup

  2. La multi ani dragii mei, sa fiti fericiti si sa aveti grija unul de altul inca 50 de ani de acum inainte!

  3. Multam dragilor, aceeasi ani, multi si fericiti, vi-i dorim si voua !

  4. oana pascanu

    MULTI ANI FERICITI IN ACEEASI FORMULA!!!! VA PUPA CLANU PASCANU :*

  5. Viorel Oana

    Ce tineri, frumosi si fericiti erati! Dar nici acuma nu mi-i rusine cu voi, cand sunteti la deplina maturitate de gandire si actiune! La multi ani, impreuna, in continuare, cu sanatate sibucurii, sa puteti vedea si de nepoti, ca asta-i menirea bunicilor! V-o spun eu, care sunt bunic de 4 luni, dar ,din pcate, nepotelul e in Anglia. Va pu, vu drag!

    • Eram mai Viorele, „fosta-i lele cand ai fost…” !
      Multumim pentru urari si tie felicitari pentru nepotel !
      Norocun nostru ca prin intermediul internetului dispar distantele, poti sa-l vezi zilnic cu o simpla camera video !
      Si eu astept de ceva vreme , nepotul,dar deocamdata doar astept !

  6. Felicitari si la cat mai multi ani !
    P.S. Am pus in la rece inca o sticla de vin, langa cele stranse de pana acum , pentru momentul in care ne veti trece pragul si vom avea ocazia sa ne revansam. 🙂

    • Multumim dragilor !
      Dupa cate stiu eu nici vinul dar nici tuica nu-s rele mai vechi … noi sa fim sanatosi !
      Daca ne ajuta Dumnezeu pana la majoratul printesei, cine stie, poate tregem „garla” !

  7. paul lascu

    Imi amintesc de voi, dar, mai ales de Steluta, de multi ani ! Am trait in planuri paralele dar, in aceeasi dimensiune. De tine, Ionel, imi amintesc din vremuri mai putin urate – anii 1996-2000, cand colaboram pe teme obisnuite si firesti pentru aceste meleaguri de vis ! Apoi, intr-un an, ati plecat in concediu si ne-ati lasat pe mana o casa intreaga, fara frica ca plecam cu totul si cu toate ! Impreuna cu a mea sotie, ne-am straduit sa va facem o surpriza. Nu stiu nici pana azi daca am reusit, dar la reintoarcerea voastra, in priviri am surprins un licar de bucurie si de … uimire ! Doar nu am facut minuni, ne-am zis atunci, ci doar ceea ce ne-am inteles. Azi, cand anii au trecut si surprizele fiecarora s-au tinut lant, imi place sa cred ca am ramas aceeasi, pentru voi, precum am fost odinioara, chiar daca ne intalnim din ani in pasti ! Cu drag, ai vostri P si M !

  8. Cu siguranta sunteti si ramanaeti pentru noi aceeasi prieteni, precum odinioara.
    Inca o data multumim, pentru ca finalul concediului a fost unul pe care nu-l vom uita cat vom trai !

Lasă un răspuns

