Pentru ca o data in viata fac 35 de ani, cu prima mea sotie !


Am dus-o la un restaurant ca  sa nu poata  spune,  peste alti  35 de ani, contrariul ! Iata si filmul.

Am plecat spre Deva, drumul fiind mai bun  pe partea asta , si inainte de intersectia de la Simeria am intrebat-o, Deva sau Geoagiu ?

Raspunsul a fost, unde vrei, si eu am vrut Geoagiu.

Statiunea este pustie in aceasta perioada, banuiam eu, foarte putina zapada. In schimb peisajul este atragator si-n acest anotimp. Bineinteles pentru  pentru tinerii de 35 de ani  ( de la casatorie ).

Si pentru ca o data in viata fac 35 de ani , cu prima mea sotie, am considerat ca este suficient de bun un restaurant cu 4 stele . Asta nu inseamna ca Ghiocel n-ar fi meritat unul de 5 , dar din pacate eu nu stiu nici unul in Geoagiu .

Inainte de masa am dat o raita prin  urbe. Printre putinele hoteluri care lasau impresia ca au ceva musafiri ( asta dupa masinile parcate in apropiere) se numera  si hotelul nostru, Hotelul GERMISARA.

Masa a fost simpla, gustoasa si buna . Si pentru ca Viorel era curios, meniul a fost : eu ciorna de burta, si amandoi  snitel de pui cu cartofi. Aici se impune o precizare, noi , familia Serb nu umblam dupa mancaruri sofisticate si pretentioase, noi le preferam pe cele arhi cunoscute, autohtone. Bautura doar un pahar de cola,  doar eram cu masina . Desert nu … ca ingrasa !

Daca observi Viorele doamna care vrea sa se pastreze de 55 de kg si-n urmatorii 35 de ani (are mai mult um pic , dar hai, de data asta, s-o incant) a refuzat felul intai .  Avantaj Serb c-am iesit mai ieftin ! Noroc ca n-am fost cu Alex

Cu burtile pline am parasit hotelul pentru o alta scurta plimbare.

Asa am bifat si a 35-a aniversare a casniciei.

Ca sa nu plangeti va mai pun cateva poze pentru o mica impresie, poate o sa vizitati si voi aceasta statiune :

Posted on 04/02/2014, in 35, 35 de ani, 35 de ani de la casatorie, fam Serb, Geoagiu, Geoagiu bai. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Viorel Oana

    Minunat, Ionele! A fost inspirata Ghiocel c-a ales Geoagiu-bai, ca-i frumos acolo! Eu am fost in aceasra statiune de 2 ori : o data cand eram clasa A-VII-A, cu scoala intr-o excursie-circuit in vestul tarii, de la Alba pana la Moldova Noua, (cu o croaziera pe Dunare pana la Orsova, inclusiv Ada Kaleh). Atunci am fost si la Bintinti, la casa memoriala Aurel Vlaicu, unde ne-a vorbit fratele lui, Ion, care inca traia. Puteati sa fugiti si pana acolo, ca nu-i departe. A doua oara am fost in 1988, cand am fost la Orastie, locul nasterii sotiei mele. Adevaru-i ca noi am fost vara, cand statiunea era plina, sa nu zic aglomerata, am fost la strand, la restaurant, la cofetarie, cu copiii. In ce priveste masa voastra festiva, a fost(cred) foarte buna, mai ales ciorba de burta, cu care m-ai dat gata!(eu ador ciorba de burta!) Pozele mi-au placut mult(ca de obicei), dar vad ca era cam pustiu pe acolo(cred ca dincauza sezonului si crizei), dar partea buna e ca a fost multa liniste si pace si ati ptut medita la cat de repede trec anii.Una peste alta, mi-a placut, ati mai adunat niste amintiri placute, adaugate la cele multe de pana acum,impreuna. Sa va fie de bine,sa fiti sanatosi, sa mai puteti haladui mult si bine, iar noi, astia de acasa sa ne bucuram de minunatele poze facute de voi! LA MULTI ANI!

  2. Sa fim sanatosi cu totii mai Viorele !

  3. La cât mai mulți şi cât mai frumoşi.

Lasă un răspuns

