O saptamana plina !


A inceput miercuri …

Spre seara mi-au venit niste prieteni din Arad . Unul din ei isi dorea sa schieze.

Asa se face ca prima iesire, de joi, a fost in Transalpina  dupa ce duminica m-am delectat acolo cu Alex.  Iesirea a fost minunata , vremea tinand cu noi. Dupa ani de zile mi-am pus din nou schiurile  pe picioare.  

Seara am terminat-o in Keops.

Urmatoarea iesire a fost in Straja , vineri. Nici asta n-a fost rea. Aici ne-am mai intalnit cu alti prieteni veniti tot din Arad. Am povestit, am  admirat peisajul a carei frumusete era pe terminate din cauza caldurii. Am si schiat mai putin de o ora.   Cand spun schiat voi nu intelegeti skiorul profesionist … mai corect ar fi mi-am pus schiurile pe picioare . Dupa cateva cristiane eram fericit ca nu le-am rupt.

Seara am finalizat-o cu Jeffry si familia lui si cu multa tuica ( eu) !

Sambata, adica, ieri i-am expediat pe musafiri – ce-i prea mult strica – ca pe dupa masa sa mergem in Parang, sa ne intalnim cu Cristi care-si serba ultimul burlac din gasca, pe Florin.

Tinerii au venit de la Bucuresti tocmai la Rusu pentru cheful burlacilor !  Ne-am simtit foarte bine cele cateva ore petrecute in preajma juniorilor, niste copii minunati, doar sunt de-ai nostrii. De pe Facebook am fost informati ca nici fetele n-au fost mai prejos , dar ele in capitala. Le pup pe toate, in special pe Bianca – sarbatorita !

Asta a insemnat, pentru mine,   o saptamana plina !

Posted on 09/02/2014, in Criserb, Cristi, Sever, sky, Straja, Transalpina, Transalpina ski resort. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

