De Valentine’ s day la Deva am gasit ghiocei !


Pentru ca ieri nu mai puteam sta in casa am decis sa iesim . Locatia Deva.

Vremea minunata, de primavara , cu temperaturi ce depasesc 15 grade au determinat pana  si gingasii ghiocei sa-si faca aparitia . Si culmea dupa ce i-am cumparat Ghiocelului meu un buchetel cu ghiocei am descoperit , foarte aproape,  in parculetul din fata scarii unui bloc, o multime de ei. Erau minunati !

Chiar imi doream sa ajung undeva  intr-o padure unde sa pot culege in voie cativa, dar eu nu cunosc un asemenea loc .

Poate ma ajutati voi !

Posted on 15/02/2014, in Deva, ghiocei, Ghiocel07. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

