Ieri am iesit iar


Ca sa schimbam traseul dar si pentru ca in Nord (Deva) am fost, in Est ( Obarsia Lotrului) am fost,  in Sud (Tg Jiu) am fost mai de de multl dar evitam traseul pentru ca drumu-i rau, am decis s-o luam in spre Vest, in spre  Campul lui Neag.

Cum drumul trece prin Vulcan a trebuit sa facem un popas aici, aici in oraselul unde ea, doamna, si-a petrecut zile frumoase din ultima parte a activitatii ei.

Dupa ce-am vizitat un local de nota 10 administrat de un foast colaborator al lui Ghiocel, vremea fiind de primavara, ne-am plimat prin centru.  Si pentru ca zilele acestea am vazut primarul Vulcanului povestind, pe sticala,  despre o noua investitie realizata , renovarea vechiului CINEMATOGRAF, a carui interior este de nota 10,  am vrut sa-i vedem si exteriorul.

Imaginile atesta ca acest primar chiar a miscat cate ceva in orasul sau .

Pentru cei care n-au vazut de mult localitatea, stiu eu pe cineva in Italia, poate-i creez niste clipe de melancolie  !

Posted on 16/02/2014, in Valea Jiului, Vulcan. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

