Intre Parang, Valcan si Retezat


Dupa Vulcan ne-am continuat drumul in spre Campul lui Neag . Am admirat  albul imaculat de pe crestele Retezatului, natura care doreste sa reinvie la viata.

Intodeauna mi-au placut gospodariile din aceasta zona arhaica, in special cele situate situate in pasunile umbrite de la marginea padurii. Mi-ar fi placut o casa aici cu toate ca realizez ca este mult prea departe.

Ne-am indreptat spre Cheile Butii dupa ce am  fotografiat iesirea spre Cabana Buta unde apreciam ca niste colegi se relaxeaza .  N-am cotit-o in spre ea pentru trei considerente : 1 drumul neasfaltat nu prea imi spunea sa-l bag pe Sofronel pe acolo; 2 locatia tinerilor nu-mi era cu certitudine cunoscuta si 3 desi n-am intrebat-o, parerea lui Ghiocel ocunosc cand este vorba de astfel de drumuri.

Asa ca m-am multumit sa inaintam pana in zona primului baraj unde de comun acord am decis sa ne intoarcem hotarati ca a doua zi vom face o iesire mult mai lunga , la Salina Turda.

La intoarcere am admirat  pentru a „n” – a oara o casuta modesta din Campul lui Neag care tare mi-e draga :

Cu ochii dupa ultima zapada de pe creste ne-am continuat drumul spre casa. De data asta in vizor aveam Parangul !

Posted on 17/02/2014, in Campul lui Neag, Muntii Parang, Muntii Retezat, Muntii Valcan, Parang, Retezat, Valcan. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

