Un drum de Craiova


E sambata, afara e soare , se pare ca prima zi de Martisor te imbie la o iesire.  Am convins-o repede pe Ghiocel de un drum de Craiova .

Petrosani- Craiova

Nu mai fuseseram chiar de mult . Mi-am adus aminte de harta lui Cristi, daca va amintiti, cea in care sunt metionate drumurile cu starea lor. Am gasit repede harta si-am constat ca drumul excelent este prin Rovinari-Filiasi (drumul marcat cu albastru).

Legenda

Spre deosebire de harta de pe Google harta lui Cristi  e mult mai tare. Eu am inceput s-o folosesc , va sugerez si voua !

Pentru voi dar si pentru mine am pus-o, la indemana, intr-un widget .

Petrosani-Craiova 2

Posted on 01/03/2014, in harta, harta Romaniei. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

