La Craiova de 1 Martie


Dupa cum va spuneam,  ieri am fost la Craiova  ” unde creste prazul drept si olteanul, prin exceptie, este toba de destept …” ca sa incepem c-o glumita !

Nu mai fuseseram de  multisor si asta doar datorita drumului prost de pe Defileu. Apropo stiti cate denivelari aferente noilor podete sunt, a numarat Ghiocel aseara, doar 97 . Cu toate ca nu mai era nevoie am vrut sa testez harta lui Cristi si m-am convins inca o data ca e foarte buna. Pana la Rovinari drumul este in reparatie – sa zicem acceptabil, mai prost pe Defileu. De aici pana la Craiova este excelent (exact ce zice si harta).

Daca la plecare din Petrosani era soare si cca 9 grade in Banie erau doar 5 si cerul era foarte acoperit. Ca un record pentru Sofronel 166 de km i-am facut cu 3,9l/100 ( de fapt erau 3,8 dar la intrare am dat peste cap recordul la 3,9) Spun asta mai mult pentru un prieten, cu care „sunt in intrecere” dar si pentru ceilalti iubitori de condus. Record a fost si pentru toata distanta, dus intors, 374 de km , consum 4,1l/100.

Ma bucur ca Sofronel incepe sa-si revina chiar daca viteza medie este destul de scazuta si asta doar din cauza zecilor de denivelari  aferente podetelor in lucru, care nu-ti permit mai mult , asta daca ti cat de cat la banii tai ….

Revenind la Craiova, am inceptut cu „obiective turistice” DEDEMAN, SELGROS, ne-a scapat  AUCHANUL(din lipsa de timp)

ca in final sa ajungem in centru unde multitudinea de ambulanti  m-au determinat sa mai scot niste banuti din buzunarul si asa subtire.  Ce sa faci placerea de a darui costa, cu atat mai mult cu cat o data pe an este 1 Martie   ( naspa ca-n curand urmeaza 8 Martie…).

Asa ca Ghiocel a mai primit un ceas si-un martisor care-i va aminti peste ani ca de 1 Martie a fost la Craiova … cu primul ei sot !

Uitasem de ghiocei .

Mi-a placut mult noua pasarela din centrul targului, o pasarela cum numai in filme mai vezi care cu siguranta descongestioneaza circulatia. Pacat ca este foarte scurta nu are nici un kilometru.

Si pentru ca totusi azi este 1 Martie o sa ofer tuturor colegelor mele floricele si martisoare virtuale oltenesti, cu atat mai mult cu cat n-am avut ocazia,  de data aceasta, sa le ofer personal .

Si pentru nora mea, cea care iubeste broastele, probabil pentru ca a auzit multe povesti cu broaste, feti frumosi … mai stiu eu ce iubiri cu happy end, o frumoasa broscuta :

Si in final, pentru cei curiosi, postez fotografiile cu recordul lui Sofronel :

La Tg Jiu nu aveam un consum de loc grozav, doar 4l/100 dar nici n-am incercat de data asta sa obtin asa ceva. Pentru cei care nu stiu recordul lui Sofronica pana la Tg. Jiu 2,5l/100 (obtinut de 2-3ori )

Ajunsi la Craiova  doar 3,9l/100:

Si dus intors 4,1l/100 :

Posted on 02/03/2014, in 1 Martie, consum record, Craiova, martisoare, martisor, record, Sofronel, Sofronica. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

