Daca ceva avem atunci de amintiri nu ducem lipsa


Ieri cautam prin arhive o poza cu apartamentul  mamei. Si cum nu am gasit-o repede a trebuit sa parcurg o multime de amintiri…

Am prieteni invidiosi care nu relizeaza de ce scriu eu pe unde umblu, de cate ori ma duc la  … si altele de genul asta. Cum v-am mai spus de multe ori  am inceput-o ca o comunicare cu Cristi – noi vedeam ce face el (mai mult pe blogurile prietenilor) el vedea ce-am mai facut noi – nu exclud ca in timp treaba asta a mai denaturat …

Dar uitandu-ma ieri peste poze am constatat ca avem niste amintiri frumoase pentru care  „prietenii adevarati ” au motiv sa ne invidieze … si unde mai pui ca inca n-am murit…

Cei aproape 6 ani de cand postez pe blog iesirile noastre si nu numai, reprezinta un minunat album de familie accesibil tuturor. Una este daca nepotilor le povestesti viata ta sau o descopera chiar ei citind despre aventurile  bunicilor lor peste ani si ani. Si vedeti dragilor si pentru asta este bun un blog – mult mai bun decat un album cu fotografii – tocmai pentru ca este povestit !

Asa cum spuneam daca ceva avem atunci de amintiri nu ducem lipsa . Va redau mai jos  doar o foarte, foarte mica parte.

Venetia:

Maramures plai cu florii ….

Menton, langa Monaco :

Monaco ;

Cu copiii la Pestera Muierii :

Bocancul este din Austria, zice Ghiocel, eu chiar nu mai retin !

La pescuit pe Strei ;

La pescuit pe Mures , Pensiunea Zora :

La o pensiune in  Muntii Fagaras .Cam asa o gradina imi doresc …

Pe langa Balaton , Ungaria :

La Formula I la Monaco :

Barcelona pe Ramba :

Prima iesire la Oceanul Atlantic – San Sebastian –

A trebuit sa bag neaparat mana in ocean …

Probabil Klangenfurt Austria sau Franta sau Haga – Olanda sau chiar Italia, nu mai tin minte.

Cred ca nu mai e cazul sa  spun ca suntem la Disney Land – Paris

La Arad cu mama ;

Bruxell, la Consiliul Europei :

San Moritz – Elvetia :

Alba Iulia cu copiii :

Din nou Menton, Franta, foarte aproape de granita cu Italia (cca 500 de m)

Monaco -Monte Carlo :

Stockholm :

In cautarea particulei lui Dumnezeu la CERN Geneva -Elvetia

Innsbruck AUSTRIA unul dintre cele mai dragi orase noua !

La „pascut ” pe langa ultimul baraj de la Hateg :

Geneva- Elvetia

Elvetia – cred ca Berna …

La MareaNordului – Haga – Olanda :

Intalnirea de gradul 3 cu juniorul la Ramnicul Valcea :

Gata , v-am plictisit destul ! Se pare ca azi m-a apucat melancolia concediului !

Posted on 07/03/2014, in Amintiri. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Foarte frumoase poze!Frumoase amintiri!Viata asta-i atat de scurta incat nu merita sa va amarati pentru orice rautacios.La cat mai multe calatorii!Ani de viata lungi si sanatosi dvs si doamnei pentru urmataoarele concedii.

  2. Peter Deutsch

    E super ce prezinti aici, DAR… parca „m-ai amenintat” ca anul acesta vom face baie impreuna, aici, in Mediterana …

  3. Peter tu esti un dragut, nu anul asta , hai sa zicem cat de curand …
    Poate la intalnirea din mai https://serbionel.wordpress.com/30-de-ani-liceu/ discutam amanunte.
    Mi-ar place sa ne revedem !

Lasă un răspuns

