Florile mele, sau hai, treaca de la mine … ale noastre !


Din totdeauna mi-a placut ce-i frumos, incepand cu florile si terminand cu …  !

In tinerete ordinea era putin  inversata  dar  asta-i alta socoteala .

Asa se face ca florile noastre, in casa noastra,  sunt unele ale mele si altele ale lui Ghiocel.  Pentru cele pe care  vi le voi prezenta doamna mea , are pretentia ca sunt … si ale ei desi initial erau doar ale mele.

De ce ? Buna intrebarea, pentru simplul motiv ca la un moment dat unele din ele au dat sa decedeze … sub obladuirea mea !

Ce sa fac nu le stiu nici eu pe toate, mai am si eu mici scapari … ca om sunt !

Dar ca sa ma compar cu colgele mele de la GEROM … sunt mic copil , doresc insa sa cresc , dar sa nu creada c-am ramas de caruta !

Mai jos cateva imagini din gradina lui Serb, asta doar pana-mi iau casa …

Posted on 16/03/2014, in Flori, Floricele, forile mele. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

