Intalnire cu copiii pe Transalpiana Schi Resort


Ca de obicei eu nu stiam nimic… Nu stiam ca  juniorul  azi este la schi pe Transalpina Schi Resort, singur, fara nevasta, doar cu nasul Raca.

Asa ca decizia era  clara, cand am aflat asta, pe la 11 si ceva  – mergem pe Transalpina !

Dupa drumul pe care l-am facut voiam sa intitulez  articolul ” Ce tara frumoasa avem dar … pacat ca n-avem drumuri ! „.  Adevarul este ca peisajul pe Cheile Jietului in spre Obarsia Lotrului, acum la inceput de primavara, este deosebit, dar drumul execrabil.

Dar nu despre asta vreau sa va vorbesc. Faprul ca juniorul si nasu ” Raca  n-au gasit un loc sa schieze mai aproape de Bucuresti mi-a dat de gandit, la prima vedere sunt  aproape  300 de km.

Am ajuns in jur de unu  la baza partiei. Ne-am intalnit cu copiii am baut o apa Aqua Sara unii, altii un Cola. Dupa cateva povesti ne-am hotarat sa urcam si noi cu telecabina .  Eu mai fusesem de vre-o doua-trei ori dar pentru Ghiocel era o noutate.  In mod normal ea nu mai suporta un drum ca acesta, Petrosani – Obarsia Lotrului. Adevarul este ca am speriat-o eu o data,  acum  un an – doi, ( nu numai pe ea ci si pe mine – recunosc, mia culpa) si de atunci  evita drumuri , montane , drumuri in serpentine cu multe curbe. De data asta dragostea de mama a facut-o sa suporte – nu usor – deplasarea.

Cu telecabina am urcat  fara probleme pana la prima oprire. De aici telecabina nu mai mergea.  Nasul lui Cristi a urcat cu teleschiul si s-a dat o tura. Cristi a ramas cu mamica si cu taticu, mai mult cu mamica, povestind.  Dupa cateva poze a venit si Raca  si-am hotarat sa vedem care ajunge primul la baza telecabinei, noi cu telecabina sau ei pe partie.

Rezultatul il ve-ti afla altadata, pana atunci va las in compania pozelor.

Si pentru cei care nu stiti Raca  (Adrian Racasan) este doar un copil „adoptiv” al nostru,  el este colegul lui Cristi din liceu, prietenul cel mai bun, mai nou nas, are parintii in Petrosani doar ca ei n-au putut sa ne insoteasca !

Si pentru ca tot am facut o multime de poze o sa va mai arat cateva :

.

 

La ora 16 ne-am despartit . Ei spre Bucuresti noi spre Petrosani ,  cu siguranta noi am ajuns primii !

Si daca totusi in ca n-ati retinut pe Transalpina se schiaza si inca bine – spun copiii,  aviz amatorilor !

 

 

 

 

Posted on 30/03/2014, in Cristi, Raca, schi, Transalpina, Transalpina ski resort. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

