Trebuie sa ai cei 7 ani de-a casa !


Se pare ca Dumnezeu tine cu pacatosii, acum in primavara cand nu prea intrevedeam un drum pentru viitorul meu imediat (cu pensionarea nu ma multumeam de loc)  am fost acceptat  de un grup de oameni care au deja o istorie in spate …

Este vorba de PetroAqua- Petrosani, asociatie  a carei  realizari le-am mai apreciat, credeti-ma dezinteresat,  in postarile mele.

Am fost acceptat in randul domniilor lor drept pentru care le multumesc !

Fiind  un ONG cu activitate de ecologie si interventii in caz de incendii, se pliaza, ca o manusa profilului meu …

De ce spun asta , pentru ca in momentul in care duc gunoiul ( stau la bloc si am cca 300 de metri pana la ghena) nu preced sa adun toate gunoaiele, hartiile, peturile si alte mizerii  pe care le intalnesc in treseu … si ma gandesc daca tot arunc gunoaiele mele de ce sa nu curat si gunoaiele  altora…  Si asta dragilor mi se trage de la mama, de la bunici, cei din urma au convietuit o vreme si la tara si aveau incetatenita ideea ca  fiecare gospodar isi face curatenie in curtea sa dar si in dreptul casei, inclusiv drumul (chiar daca acesta  era asfaltat). Cand spun asta vorbesc de Arad, nu de un sat sau o comuna oarecare, si ca sa fiu mai precis, de o strada destul de centrala  – strada Ineului – vizavi de Uzina de apa.

Am incercat sa fiu alaturi de ei pentru a pune si eu umarul, de pensionar, alaturi de cei mai tineri ( se pare ca doar tinerii mai aduna gunoaiele in urma noastra…) .

Pentru aceasta activitate nu trebuie sa ai prea multa scoala, dar totusi … trebuie sa ai cei 7 ani de-a casa !

Va astept alaturi de mine si in primul rand sa promovam lucrurile minunate ale acestei asociatii – benevole –  Asociatia PetroAqua -Petrosani , asociatie de a carei promovare o sa ma ocup pe viitor !

In randul ei sunt oameni minunati care de 15 ani incearca  si reusesc, cu eforturi greu de evaluat,  sa puna in valoare frumuseti naturale, incomensurabile pentru tara noastra. Eu incerc sa-i ajut .

Daca reusesc viitorul poate sa ne confireme , v-as fi recunoscator daca ne-ati ajuta si voi !

 

Posted on 03/04/2014, in Asociatia PetroAqua, Asociatia PetroAqua din Petrosani, Petro Aqua. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Succes in noua activitate !

Lasă un răspuns

