Am participat la „Ziua verde” a Petrosaniului


Nu stiam mai nimic despre eveniment. Ghiocel este cea care-mi povesteste ce evenimente urmeaza sa se petreaca, si unde.

Asa se face ca spre amiaza mi-a zis de ” Ziua verde a Petrosaniului” care este sarbatorita azi, in imediata vecinatate a Teatrului de stat.

Intr-o zi cu aproape 20 de grade, inclusiv forile au tinut cu aceasta zi… Agitatia de tineret cu sepci verzi si manusi galbene era mare.

Am inteles la fata locului, desi ajunsesem doar  spre final, ca scopul evenimentului este curatenia orasului dar si acela de educare a tinerilor in spiritul respectului fata de mediu.

Minunata actiune chiar mi-a placut, intrebarea mea este pe cand o actiune privind educarea maturilor in curatenia orasului … pe care  nu i-am prea vazut cu aceasta ocazie.

Dar hai sa nu generalizam, Imre Suhanek, de la PetroAqua , cu „copiii sai” – prietenii apei – este tot timpul acolo unde bunul simt ne cheama  … Intamplator ne-am intalnit si de aici m-am alaturat trupei de copii si d-nei invatatoare. Chiar m-am simtit bine cu ei cand am vazut cum, cu manutele lor firave, curata mizeria noastra …

Jos palaria pentru ei si pentru cei ce-i educa !

Orasul nostru poate sa fie foarte frumos, cu o conditie, sa avem grija de el !

Posted on 04/04/2014, in Petro Aqua, Petrosani, prietenii apelor, ziua verde. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

