Nu-i chiar rau dar … se poate mai bine !


In ce priveste pozitia mea in ZeList n-am mai pomenit de mult de ea, cred ca banuiti de ce  … eram pe nicaieri !

pozitia mea

Ce ma deranja cel mai tare era ca Ghiocel ma batea fara drept de apel, de junior nici nu mai vorbesc… Ajunsesem, nici nu stiu cum, aproape de locul 8000 ( din 81.430 de bloguri) cand pana aici ma cam mentineam intre 2000 si 3000.

Daca Ghiocel era pe la 1500, cam pe aici se invartea, juniorul era in primii 400, poate chiar si mai jos.

Azi mi-am aruncat ochii pe contorul de la Ze list si-am ramas blocat de bucurie, bine inteles,  sper sa nu fie o gresala de 1 aprilie …

Evolutie blog

Am ajuns in top pe locul 1475 nu-i cel mai bun obtinut de mine, in 26.01.20010  eram pe 1247, dar este o crestere remarcabila fata de ce-a fost.

Cu alte cuvinte azi 04.aprilie 2014 sunt pe podium, podiumul familiei …

Criserb.com-387, Ghiocel07.wordpress.com-708 , SerbIonel.wordress.com 1475. Nu-i chiar rau…

Competitia nu s-a terminat !

Posted on 05/04/2014, in top bloggeri, Zelist. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

