La Petro-Aqua am cunoscut oameni faini !


Sambata, incep  „servicul” …. ma prezint la  Pestera Bolii in jur de 10.

Baietii inca isi beau cafeaua, mai beau si eu una, a treia pe ziua de a azi.

Desi venisem sa ajut la repararea plutelor, sunt  dirijat, nu singur, cu Feri  la  pavazarea soselei,   DN 66 .  Mai zilele  trecute operatiunea era in responsabilitatea vicepresedintelui  asa  ca-mi  creste inima-n mine -sunt privit ca un om de baza.

Baietii sunt speciali, toti pusi pe glume, stiu de glume,  o echipa care chiar imi place. O sa ma integrez  cu siguranta – promit !

La „locul de munca”  ma bazam pe „omul care aduce ploaia” – sa n-o aduca – si se pare ca  a rezolvat-o … Cat am lucrat n-a plouat, doar un picur doi !

Cat el a desenat „lozinca” , bineinteles inclinata ca n-a ascultat de mine, nici de sef , care venise sa ne controleze, eu  m-am apucat sa strang maracinii din imediata apropiere, ca asta stiam mai bine  … (doar baietii sunt cu ecologia …)

Pana la urma dupa mai bine de opt ore, exagerez eu putin (voi intelegeti mult) dar ca sa intru in jocul lui  Imi, parasim locatia, cu satisfactia muncii implinite . Feri si-a terminat treaba, noi am supravegheat destul, calificativul il veti da voi cand treceti prin zona .

Optimist cum sunt  pot afirma ca se putea si mai rau …

Feri, tu intelege ca totul s-a dorit o gluma.  Esti un baiat fain, mai vreau sa lucram impreuna dar … data viitoare vopsesc eu !

Si pentru ca, stresat de prima zi, mi-am uitat telefoanele acasa si aparatul foto in Sofronel ( la Pestera Bolii) putinele dovezi ale activitatii le-am facut cu aparatul lui Feri. Urma ca acestea sa-mi parvina pe maill . Daca nu-mi vin e simplu de inteles ca nu i-a placut de mine , daca-mi vin ve-ti avea si cateva imagini !

Pozele n-au venit, posibil ca posta circula greu in weekend sau poate iar l-a prins radarul …

Dar depre asta alta data !

PS Pana la urma tot am pus o poza, floricelele culese de mine de la fata locului.

Luni am mai adaugat trei – proaspete !

 

 

 

Posted on 06/04/2014, in Petro Aqua. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

