Marea aventura se apropie !


Mai sunt cca trei luni pana la „marea aventura” respectiv descinderea cu plutele pe raul Mures, de la Mintia la  Paulis, undeva  aproape de Arad.

Si pentru ca experienta de  o viata a unora  isi spune cuvantul, pregatirile se apropie de final.

Baietii pesterii, eu asa i-am numit, o mana de oameni sufletisti fara de care pestera n-ar fi asa de frumosa, pun suflet in ceea ce fac executand ultimile reparatii la plute.

Dupa ce au fost intoarse pe toate partile, si-au descoperit punctele vulnerabile, pentru siguranata plutasilor dar nu numai, s-a trecut la inlocuirea unor parti mai solicitate. Asa s-a decis inlocuirea fundului la una dintre ele.

Din doua  coli de tabla zincata baietii, artisti in meserie, ma refer aici la Albert KOZMAN si Adrian BUTURCA  au croit fundul plutei. A urmat grunduirea prin aplicarea cu pensulele a unui strat subtire de grund. La operatiune am participat si eu mai mult ca sa-l incurc pe Feri, pe numele sau FEKETE Francisc, expert in pictura dar zic unii si-n paranormal…

Dupa grunduire a urmat un strat de autovapan care-i va prelungi viata plutei, cu inca 50 de ani de acum inainte. Daca observati, ecologistii se gandesc si la generatia de maine …

Pana una alta nu-mi ramane decat sa ma interesez ce si cum si sa-mi bucur ochiii cu imaginile surprinse de aparatele de fotografiat in editiile precedentae.

Finalul expeditiei se doreste undeva in apropierea cetatii Soimos, inainte de Lipova,  intr-o zona agreata de plutasii Petrosaneni.

Vom fi foarte dar foarte aproape de „Pensiunea Zora „  („pensiune” cu circuit inchis) unde cu cativa buni colegi mi-am petrecut cate un weekend in ultimii ani, unde prietenul meu Nicu   este cea mai buna gazda pe care am cunoscut-o …

Cu siguranta  finalul expeditiei  v-a fi unul „exploziv” la care mi-ar place sa participe si prietenii mei aradeni. Aviz amatorilor !

 

Posted on 11/04/2014, in cu plutele pe Mures, Mures. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

