Dupa munca si rasplata ar zice unii


In finalul postarii   de ieri promiteam mai mult.

Dupa munca si rasplata ar zice unii … si cam asa a fost. S-au intors puii cu lopata, poate nu ma credeti !

In centrul atentiei tot bloggerii cei mai tari Sebastian Bârgău si Călin Bobora  eu doar pe ei i-am cunoscut. Sa nu uit organizatorul , pe Alin Barna , cel care nu ne-a lasat flamanzi dar nici sa murim de sete.

Din lipsa farfurioarelor ( au fost dar pana s-au trezit unii …) au ramasa doar paharele . Asa se face ca am vazut si eu oameni ciocnind paharele cu …pui !

Faini baieti ar zice mama, si asa a fost !

M-au luat cu masina lor, m-au luat in echipa lor, am nuncit cot la cot – e drept ca, cu sculele mele- Ne-am distrat impreuna…

Trebuie sa recunosc ca totul, a fost organizat ca la carte, dupa munca n-a ramas vreunul ne mancat sau  …

Si pentru ca painea ingrasa m-am fortat , nu doar singur, sa mananc puiul gol dar minunat condimentat ! Protagonistele care ne-au saturat merita si ele sa fie cunoscute :

Multumirile mele, doamnelor !

Nineni n-a plecat nemultumit, vinul si berea au curs din belsug multumita sponsorilor.  Oare pentru a cata oara am regretat ca nu am si eu un sofer … Ar putea crede unii ca nu mi-a  placut cartea …. N-ar gresi prea mult !

N-o sa inchei pana nu va prezint si printesa lui Alin Barna  cea care si-a sarbatorit ziua de nastere prin munca – ar zice unii – Ce parinti !!!

Si pentru ca-i frumusica foc nu putea semana decat cu … mama !

Cu de acum incetatenita poza de grup de la final, noi cei patru crai, Sebastian, Calin, Doru si cu mine, ne-am retras aproape de final .

Apreciind ca minunata actiunea tinerilor Hunedoreni de a ne pune sangele in miscare prin masiva mobilizare, traiesc cu speranta ca mai marii urbei si judetului vor tine cont de doleantele lor respectiv,  sa vedem din nou mergand spre Govajdia seculara Mocanita !

Inca o data multumesc  lui Alin Barna pentru invitatia de a participa si eu alaturi de tineri. Recunosc ca acum ma simt cu mult mai tanar !

 

Posted on 14/04/2014, in Alin Barna, Govajdia, Hunedoara, Mocanita. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

