Am lipsit putin …


Dar cum bunul simt ma caracterizeaza … m-am intors la sotia mea si casuta mea cu cateva ore, bune, inaintea invierii !

Nu pot sa spun ca nu ma asteptam  sa fie casa  impanzita de iepurasi dar  nu ma gandeam la asa de multi …

Bunatatile sunt pregatite, de bautura am avut grija eu, asa ca poate sa inceapa Pastele !

Nici masa de primire n-a fost mai prejos…

Regret ca n-am putut face Pastele cu … Corso, Bono si mai noua Lolita dar sotia este prima ! Si pentru faptul ca s-a straduit sa faca de toate, exceptand miel, pentru care-i dau dreptate lui Daniel, nu pot decat sa-i multumesc. Copiii fiind la Focsani  nu m-am putut abtine sa nu vada si ei cum m-a primit mamica lor.

Pana una alta sa aveti un Paste fericit alaturi de cei dragi !

Posted on 19/04/2014, in Pastele, sarbatoarea Pastelui. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

