Prima mea achizitie pe eBay


Avand in vedere ca ambi membri din familia mea au telefoanele pe Orange am considerat ca ar fi cazul sa-mi portez si eu numarul de Vodafone, pe  care-l am  din 2000. O data cu portarea am ajuns la concluzia ca un abonamet de 50 de lei mi-ar fi arhi suficient.

Vanzatorul mi-a propus si un telefon moca dar din pacate eu consideram ca ale mele sunt chiar mai tari. La cca 600de lei mi-ar fi oferit, cu  un acelas abonament, un Samsung S2.

Am lasat numarul pentru portare si-am convenit cu vanzatorul c-o sa studiez oferta de telefoane pe net si o definitivam lucrurile a doua zi. Intre timp m-am consultat cu Andrei, directorul bun la toate, care mi-a spus ca-i tentat sa-si achizitioneze un telefon de pe eBay  unde oferta este foarte mare si preturile foarte bune.

Atat mi-a trebuit, i-am cerut linkul si-n urmatoarele ore stateam cu sufletul la gura si participam online la propria licitatie.  La orele 21 sunt declarat castigator – nici nu se putea altfel – Imi fac urgent cont pe PayPal, considerat fiind ca cel mai bun sistem de plata on line si platesc.

Nu pot sa spun ca a fost greu dar au fost momente cand Andrei m-a ajutat drept pentru care tre sa-i mai dau o bere … nu ma doare gura !

De acum doar rabdare si tutun, pana ce soseste pachetul poate dura si o luna. Nu-i nici o problema , timp am !

In timp ce parcurgeam  lista produselor pe eBay am mai dat si peste asta, si mi s-a mai aprins un beculet …

Acum sfatuitorul meu, d-l Criserb.com , daca-l cunoasteti, mi-a  spus ca este o prostie si ca nu merita sa dau banii pe el (doar 38$).

Eu cred ca dansul este invidios ca voi avea si eu, faptul ca mi-a spus ca trebuie incarcat zilnic, si ca este  mare si nu poate tasta usor cu el pe mana, pentru mine nu constituie un impediment prea mare.

Si in final n-ar fi nici primul nici ultimul lucru pe care l-am cumparat si apoi … nu mai comentez. Voiam sa stiu si eu zilnic cati pasi am facut…

Voi uitativa atenti la mana mea !

Deocamdata nu l-am luat !

Si ca sa nu va las in ceata telefonul achizitionat este :

4Core 5.7” 8GB Android A-GPS 3G Smart Cell Phone 2Sim NET10 AT&T Mobil

Si ca sa nu va spun ca azi de dimineata si sotia mea si-a manifestat dorinta pentru unul – nu la fel – mai tare !

Si asa vedeti si voi pe bune cum concurenta naste progresul !

MULTUMESC ANDREI PENTRU PONT  SI PENTRU AJUTOR!

Ma intreb acuma  oare ce urmeaza, sa fie  barca  ???

 

Posted on 23/04/2014, in acizitii online, eBay, PayPal. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

