De ziua mea Ghiocel si-a facut cadou un telefon foarte tare …


Credeam ca sunt tare si mare cu telefonul achizitionat mai ieri de pe eBay . Pana la urma , in secret  si in cardasie cu fiusu „m-a umilit” din nou…  Si-a cumparat, on line si azi l-a primit un  LG Nexus 5 D821 4G, 16GB.

De ce ma simt  umilit  e foarte simpu,  procesorul ei este de 2260 MHz,  de doua ori mai puternic ca al meu (1200MHz) si unde mai pui ca telefonul ei e si  4G (al meu fiind doar 3G).

Am si eu niste avantaje, al meu este dual sim, fata de al ei care este – singel – si este mai mare 5,7″  (fata de 4,95″). Cum ar spune unii mare si …prost !

Ar mai fi camera in avantaj cu rezolutie de 12 MP fata de 8 MP, per total de ce n-am recunoate si pretul telefonului ei este de doua ori mai mare.

Cum ar zice Alex … ai bani stai in fata!

Sa nu credeti ca sunt foarte invidios, doar putin… Concurenta intodeauna naste progresul, si daca nu stiati la noi in casa eu sunt ala cu progresul. Doamna doar ca nu se lasa – asa-s femeile !

Sa fiu eu sanatos, si nu nu mai eu, toata familia mea !

Dar pentru ca azi e ziua mea astep cadourile , sper sa nu fie ca ….cele primite de Ghiocel de la subsemnatul – bineinteles !

 

 

 

Posted on 26/04/2014, in LG Nexus, LG Nexus 5 D821 4G. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

