Cupa Rally sprint Gaz Hateg – 2014


Au plecat copiii am plecat si noi ! Pe la pranz juniorii au plecat spre Timisoara, la niste buni prieteni, ei fiind intr-un mic concediu. Noi seniorii am luat-o spre Deva.

Nu mica mi-a fost mirarea cand in fata Fabricii de bere din Hateg o mare de masini parcate stanga, dreapta … Politia dirija circulatia.

Prin poarta intredeschisa a fabricii am realizat ca  e ceva legat de masini, masini de rally. Mult mai tarziu, dupa cca o ora ne-am intors si-am vazut despre ce este  vorba  : „ Cupa Rally sprint Gaz Hateg – 2014 ” organizata – sponsorizata de cunoscuta familie Gardean.

Si pentru ca anul trecut am fost , impreuna cu Alex,  sa-l sustinem pe Adrian Gardean si altii pe  Rausor  nu puteam pierde aceasta ocazie.

Sprintul se desfasura pe aleiile fabricii de bere. O cursa avea doua ture, circa doua minute si fiecare concurent alerga in doua manse. Pentru mine este mai putin important cine a castigat important era spectacolul. Si cat am stat si-am vizionat am avut parte de el.

Baietii nostrii si-au ambalat motoarele, au scartait rotile au facut drifturi spectaculoase … fiecare cum s-a priceput.

As fi ramas mult mai mult, pentru ca mie mi-a placut spectacolul automobilistic, pacat ca l-am pierdut pe Leu si Porcisteanu care din spusele unora au facut spectacol dar faptul ca Ghiocel nu mai rezista la soare m-a determinat sa parasim incinta.

Am mers undeva la umbra in zona Silvasului de Jos.

La intoarcere spre Petrosani  baietii erau la festivitatea de premiere moment pe care am incercat sa-l imortalizez. N-am stat cap coada doar cateva minute, am fotografiat pentru posteritate clasamentul si-am luat cateva imagini de final.

Se pare ca Sprintul de la Hateg a fost un eveniment foarte reusit cu foarte mult public lucru ce as zice este o bila alba pentru judetul nostru. Felicitari sponsorului dar si oficialitailor  fara de care evenimentul nu putea avea loc.

La  cat mai multe astfel de spectacole !

Va mai pun cateva imagini sa puteti savura, cate de cat,  spectacolul :

 

Si pentru cei care-i intereseaza clasamentul :

Posted on 28/04/2014, in Cupa Rally sprint, Cupa Rally sprint Gaz Hateg, Cupa Rally sprint Gaz Hateg - 2014. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

