La umbra


Pentru ca-n incinta Fabricii de bere Hateg  era prea cald pentru Ghiocel am cautat putina umbra.

Si-am gasit  la mai bine de 20 de km, undeva in apropierea Salasului de jos.  Privelistea din zona este incantatoare.  La baza dealurilor Salasul de jos,

in departare muntii a caror creste inca mai au pe ele neaua. Spre drepta drumul serpuieste spre Manastirea Prislop.

Mi-am facut de lucru cu Sofronel pana ce Ghiocel si-a mai revenit. Am scos totul din porbagaj – am facut putina curatenie.

Zona minunata ne-a imbiat pe amandoi sa facecem cateva poze. Pentru ca nu toti aveti posibilitatea sa vedeti aceste minunate privelisti 100% romanesti prin intermediul  pozelor noastre iata oportunitatea.

Un loc minunat de campat si servit masa la iarba verde, in weekend.

 

Posted on 29/04/2014, in Salasul de jos, weekend. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

