Intalnire de grad inalt !


De cateva zile aveam pe agenda, pentru miercuri orele 17,30, o sarcina, s-o duc pe Ghiocel la Deva la o intalnire de grad inalt … intalnirea cu vechi colegi … de bresla !

Evenimentul a fost pus la cale de cativa colegi nostalgici (as zice eu)  dupa zilele bune …  Chiar daca nu se asteptau la o asemenea prezenta, sala de la Pensiunea PLAY a fost plina pana la refuz. S-au adunat aici oameni  din tot judetul, cei mai multi dintre ei retrasi din activitate.A fost prezenta Hunedoara, Orastie, Bradul  si bineinteles Deva. Valea Jiului a fost subtire reprezentata de Ghiocel si Ionut, noroc cu mine ca a mai crescut procentul de reprezentare.

Din cate am putut eu vedea lumea a fost extrem de incantata de intalnire, lucru ce se putea citi usor de pe fetele lor.  In jurul orelor 22 noi ne-am retras spre casa, lasand petrecerea in toi.

O intalnire reusita ar zice Ghiocel care cu siguranta ar dori-o repetata.

N-as putea s-o contrazic !

Pentru ca v-am obijnuit cu poze si pentru ca sunt convins ca sunt multi curiosi doar cateva imagini luate, pe furis, cu telefonul mobil. Scuze pentru calitate, telefonul meu este inca modest … dar peste trei saptamani vine el

Posted on 01/05/2014, in Deva, intalnire, Pensiunea PLAY. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

