500 de km cu Fortosu … din nou la Cascada Bigar


Dorinta lui Dana nu a fost Sibiu, cum planuiseram iesirea cu Ghiocel, ea si-a dorit  Cascada Bigar si atunci ne-am conformat !

Desi a plecat cam tarziu de data asta, familia Serb reintregita, cu Fortosul lui Cristi, era inainte de 3 PM in Resita. Dupa ce am vizitat Muzeul locomotivelor cu abur, ne-am continuat drumul spre Anina – Cascada Bigar .

Multa agitatie in zona cascadei – multi turisti- cam cum sunt intr-o zi de sarabatoare si la Pestera Bolii. Pentru ca noi mai fuseseram si am facut o multime de fotografii, de data aceasta ne-am axat mai mult pe a fotografia copiii nostri si mai putin peisajul. Totusi nu m-am putut abtine ca, doar singur -tinerii n-au vrut sa ma insotesca- sa merg sa vad de unde izvoraste minunata apa care da frumusetea cascadei, si eu am vazut !

Prin doar cateva poze va arat si voua !

Si pentru ca la dus l-am condus eu pe Fortosu si am relizat un 4,7l/100 si o medie de doar 68 km/h ( era un test al meu pe care mi l-am dorit sa-l fac cu un WV de 1,9TDI ) la intors am schimbat pilotul si juniorul a reusit un condum de  5,1l/100 la o viteza cu doar 3-4 km/h mai  mare (recunosc ca a fost incurcat putin, putin mai mult, cu un drum spre Poiana Marului, un drum execrabil ) .

Seara a fost sarbatorita intr-un cadru festiv intr-un local, mai nou,  indragit de noi ,Restaurantul Via din Petrosani.

Am petrecut impreuna  o zi minunata ,  asta fiind doar punctul meu de vedere ! 

Si acum sa va arat de unde isi trage apa cascada, pana la un loc am mers impreuna .

De aici insa am mers doar singur .

 

Si in poza de mai jos vedeti locul de unde apare apa, este vorba de stancile acestea uriase, de sub ele apare apa:

 

Posted on 04/05/2014, in Caras Severin, Cascada Bigar, Cheile Nerei, Cheile Nerei-Beusnita. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

