Ziua lui Sofronel…


Nu va speriati nu trebuie sa-i spuneti La multi ani, nu-i ziua lui de nastere,  este doar o zi a lui sa-i spunem norocoasa .

De luni bune n-a mai facut  bietul de el o baita. Tot cam din octombrie n-a mai fost la „pantofar” .  Azi am luat-o metodic :

1. Am fost la pantofar si-am schimbat pantofii (voi cititi amvelopele de iarna cu cele de vara);

2. Le-am descarcat  pe cele de iarna in balconul lui Ghiocel, le-as fi lasat in debara dar sunt chiar Michelin si n-am incredere in… noi romanii (o sa ziceti ca-s  nasol …. Nu, sunt ceva ani de cand in doua saptamani mi s-au furat doua randuri de faruri de ceata de pe Nubire, abia ce le schimbasem ) ;

3. Am mers la cosmetica (voi cititi spalatorie auto interior-exterior)

Am avut o zi plina, Sofronel cu siguranta se simte mai bine, sa realizeze el oare ca se apropie concediul ?

Posted on 06/05/2014, in Michelin Energy, schimba papucii, Sofronel. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

