Mi-a venit telefonul mai repede de cat ma asteptam


Va spuneam pe 22 aprilie ca am castigat prima mea licitatie pe eBay.

Un telefon care Cristi Serb afirma ca este varianta chinezeasca a lui Samsung Note3.  Nu stiu daca va vine sa credeti, si eu am fost putin surprins cand a sunat postarita la usa cum ca are un colet extern. Si asta dupa 15 zile de la licitatie !

Am semnat l-am luat fara nici o alta cheltuiala .

Cu alte cuvinte prima mea experienta pe EBay a fost mai mult decat  satisfacatoare. Sunt chiar foarte incantat,  seamna cu al lui Cristi care este un telefon chiar foarte scump. Are functiile , la prima vedere aceleasi, asa ca nu pot sa fiu decat multumit si culmea are si o baterie de rezerva. Pana si Ghiocel a ramas oarecum surprinsa.

Sa fie intr-un ces bun !

 

Posted on 07/05/2014, in telefonul mobil. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Asteptam un review. V-am zis ca poate vine direct acasa… dar dvs Batman Batman😀

  2. Să-l folosiţi sănătos! Cât a costat?

Lasă un răspuns

