Noua jucarie mi-a luat ceva timp…


Sunt cateva zile de cand incep sa descopar noul telefon N3 .

Daca pana azi erau probleme cu transferarea vechilor numere de pe cele doua telefoane – are doua simuri- Cosmote si Vodafone (mai nou Orange) azi s-au rezolvat.  Am incercat sa improvizez un suport pentru masina si cand l-am terminat si l-am dus in masina am considerat ca este mult, dar mult prea mare. Am cumparat un trepied foto, relativ ieftin, pe care l-am  adaptat (stricat) la noua  necesitate. Inca la ora asta problema nu este chiar rezolvata …

Singurul lucru la care nu i-am dat de cap este conectarea telefonului  cu calculatorul. Am incercat tot felul de smecherii dar se pare ca , cunostiintele mele informatice cam lasa de dorit, eu stiam asta, acum aflati si voi…

Imi trebuie totusi un baiat destept care sa faca cele doua jucarii sa se inteleaga, aviz amatorilor.

Din cate am inteles este vorba despre instalarea unui driver MT65xx Android Phone doar ca nu-i chiar simplu …

Posted on 10/05/2014, in N3, smart phone Note3. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Puteti incerca un kit bluetooth de masina pentru a se conecta telefonul automat cind urcati, fara a mai fi nevoie sa il asezati in suport. Eu am avut inainte sa cumpar un sistem de navigatie integrat cu bluetooth la masina, un ParrotMinikit. sunt la preturi rezonabile pe ocazii si isi fac treaba.

    • Daca nu ma insel masina mea area un sistem bluetooth, dar nu-s convins ca-mi recunoaste telefonul. O sa incerc, multumesc!
      Mai mult suportul imi trebuia pentru navigatie, desi am si sistem de navigatie integrat.

Lasă un răspuns

