La autostrada Deva – Lugoj se lucreaza


In iesirea de duminica am ajuns la Deva.  Pana aici nimic deosebit, ne-am indreptat inspre Branisca.

Auzisem de  la TV ca un cimitir local  (clandestin)   incurca continuarea autostrazii Deva – Lugoj, ba mai mult ca va fi finalizata pana la finele lui septembrie a.c.

Am zis hai sa vedem despre ce este vorba.

In drumurile noastre prin apropiere, din ultima vreme, noi  n-am realizat ca se lucreaza pe aceasta portiune de autostrada.

N-am vazut cimitirul cu pricina dar la Pensiunea Maria … am aflat noutati.

 

Vazandu-ma fotografiind pe proprietatea ei, dupa ce m-am cam deplasat prin proprietate, patrona (cred) m-a intrebat despre ce este vorba…

 

Avand in vedere faptul ca in anii precedenti am si pescuit aici, pe cele cateva balti, i-am povestit asta, si-am devenit cooperanti.

In timp lucrurile s-au schimbat putin in locatie, a aparut o balta noua, balta nr. 0,  un bazin de inot si un loc de agrement pentru copiii familiilor venite la pescuit, as aprecia ca salutara ideea.

Pentru ca, cainii nu ma cunosteau nu m-am hazardat sa trec de a doua balta unde pescuiau doar doi pescari… Mai erau cca 4 in prima balta, balta zero.

Interlocuitoarea mea a venit  cu lamuririle  cum ca autostrada v-a traversa primele doua balti din proprietatea ei, pana atunci, probabil o luna doua, se mai poate pescui in ele.   Voi pescarii, linistiti-va, pestii din ele  vor fi transferati  in  celelalte.

Am parasit Pensiunea Maria  si am ramas placut impresionat ca in apropiere urmele viitoarei autostrazi sunt vizibile.

Am ajuns la Ilia in ideea de a atinge un alt obiectiv si anume de  unde vom lansa la apa plutele, cat de curand.

Am traversat orasul intentionat si bine am facut pentru ca aici am vazut concurenta lui PET MET (as zice eu chiar simbolul Petro Aqu0a)

despre care voi mai relata dar si un monument istoric pe care de mult mi l-am dorit a-l vizita, conacul Bethlen Gabor.

Posted on 14/05/2014, in autostrada Deva -Lugoj, Branisca, Pensiunea Maria. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

