Dupa vot am plecat la Alba Iulia


In jur de 12 am votat la sectia de votare la care suntem arondati si ca sa nu stam in casa am plecat spre Alba Iulia.

Ghiocel aflase de ceva eveniment pe care pana la urma l-am cam scapat . Am ajuns undeva in jurul orei 14  cand totul era cam terminat.

Nu ne-a ramas decat sa dam o tura prin cetate .  Daca la noi la plecare erau in jur de 21 de grade la Alba Iulia temperatura indica , la soare, chiar si 35 de grade. Ca sa scape de caldura Ghiocel si-a manifestat dorinta sa manace meniul preferat la mallul din urbe . Pentru ca si mie imi era foame n-am putut s-o refuz !

Cetatea este minunata chiar si la peste 30 de grade … dar ca sa va conving va pun doar cateva imagini :

Posted on 26/05/2014, in Alba Iulia, Alba Mall. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Foarte fain! O după-amiază excelentă!

Lasă un răspuns

