Dupa 41 de ani din nou impreuna


La sugestia mai multor colegi promotia 1973 al Liceului Elena Ghiba Birta din ARAD, fost si Liceul nr 2, s-a stabilit anul trecut, ca pentru ca avem o varsta, avem multi dintre noi  plecati …, sa ne intalnim, de acum inainte, anual, in ultima sambata din luna mai.

Asa se face ca intanirea s-a realizat ieri 31 mai, dupa 41 de ani.

Ne-au onorat cu prezenta doar cativa din fostii profesori pe care ii amintesc:

Profesori prezenti :

Botan Delia -matematica, Campan Gavrila- muzica, Mada Mihai-romana si stana Viorel-engleza.

Colegii prezenti au fost doar in numar de 21 dintre care doar 8 de la reala(clasa mea) si 13 de la umana.

Colegi de la reala prezenti:

Jurca Ionel, Naghi Milentin, Palfy Marta, Racz  Ileana, Sas Gheorghe, Satmarean Florin, Serb Ionel, Ursuta Rozalia.

Colegi de la umana prezenti:

Cerednicenco Claudiu, Chisiu Maria, Coici Iadranca, Comlausan Maria, Domsa Gabriela, Donat Maria, Hulpe Dorina, Oprita Mirela, Pasc Dimitrie, Sava Pintilie, Sfaraila Rodica, Timui Doina, Turac Tiberiu.

Cateva cuvinte despre desfasurarea evenimentului.

Colegul Cernea Claudiu a reusit mobilizarea si organizarea. Fiecare a consumat ceea ce a dorit si si-a platit consumatia.

Am mancat si am baut am schimbat impresi din vremurile bune, ne-am amintit cu durere de cei care ne-au parasit. Subiectele principale au fost copiii, nepotiii, pensia, chiar si pensia anticipata.

Am stat cateva ore bune ( cca 6) , eu facand parte ca de obicei din grupul  „la creme de la creme …” cum plastic il descria mai anul trecut colegul Deutsch Petru, grupul celor veseli, grupul celor  „mai cuminti”  as zice eu.

Marele absent nemotivat  colegul meu Torneanschi Ivan care a promis ca vine si  … no comment.

A fost bine chiar foarte bine eu promit sa ne revedem an de an  pana cand … moartea ne va desparti !

Am incercat sa precizez cat mai multe informatii in primul rand pentru colegii care din diverse motive n-au putut sa ne onoreze.

Dar pentru a vedea cum se lipseste motivat de la intalnire (aviz strict lui Ivan ) va redau mai jos mailul colegului meu de banca , actualmente in Israel.

 

„Dragilor,

Imi pare foarte rau ca nu am posibilitatea de a ajunge la intalnirea din acest an.

Se suprapune cu perioada cea mai fierbinte din an, legata de locul meu de munca, respectiv cel mai mare consumde lapte si lactate dinainte de sarbatoarea noastra din 3 iunie (data se schimba in fiecare an, este dupa calendarul ebraic).

Va imbratisez cu mult drag si dor, sa ne revedem sanatorsi cat mai curand posibil,

Peter „

Si un alt exemplu elegant si frumos de a se motiva pe care nu putem sa nu-l acceptam:

 

„Draga Ceri 

Eram pregatita sa vin la Arad si asteptam cu nerabdare sa ma intalnesc cu voi. Din pacate a intervenit o problema de sanatate destul de serioasa (atat la mine cat si la sotul meu). Suntem nevoiti sa urmam un tratament sustinut, asa ca e imposibil sa ne deplasam pe o asemenea distanta.

Sper sa nu fiu urmatoarea pe lista celor disparuti.

Regret mult ca nu voi fi alaturi de voi!

Saluta-i pe colegi din partea mea.Va urez tuturor o intalnire cat mai agreabila!

Reli Ban Egyed

Reutlingen, Germania” 

Si pentru ca si ei au fost ca noi  trebuie sa- i amintesc :

Colegi decedati:

Bornemisa Cornel 1973, Stepanescu Rozalia 1998, Maftei Mihai 2005, Radu Adriana 2006, Klein Agneta 2007, Mosa Virgil 2009, Gavrilescu Ioan 2012, Belintan Dorel 2012, Prica Mariana 2013, Munteanu Marcela 2013, Iancu Rodica 2014, Adam Rodica 2014.

Profesori decedati :

Blendea Ion-latina, Gheorghiu Marta-Biologie, Halic Pavel-practica, Lupsa Ana-romana, Moise Eliza- matematica, Motoarca Olga-chimie,

Musca Letitia-educatie fizica, Novac Aurora-franceza, Paladi Carmen-geografie, Petrisor Irina-practica, Popa Mihai- psihologie, Teodorescu Virgil-istorie, Udreanu Eleonora-latina – diriginte umana, Ududec  Aurora-franceza.

DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA IN PACE !

Si ca sa inchei intro nota de gluma, dragilor, colegii mei, participati cu incredere, anual, la intrunirea noastra, nimeni nu este nemuritor in curand vom aparea si noi pe ultima lista.

Sa fim sanatosi pana la anul in ultima sambata din luna mai,  30 mai 2015, cand cu voia voastra eu as dori sa ne revedem !

PS Pozele, pe toate, le-am pus pe Facebook. Cat de curand o sa le incarc si pe blog in sectiunea „Ani de liceu” dar putina rabdare sunt putin plecat si prioritatile sunt altele.

Posted on 02/06/2014, in colegi de liceu, liceul Elena Ghiba Birta Arad, Liceul nr.2 Arad, Liceul nr2, Liceul Olga Bancic. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Fiecare sperăm că nu vom apărea prea curând pe ultima listă. Doar că decizia nu ne aparține.

Lasă un răspuns

