Nici concediu nici vacanta, ceva asemanator !


Daca vacanta au elevii si concedii salariatii eu care sunt  pe nicaieri … am plecat „in vajaiala ” ca de fiecare  data in iunie …(am si un avantaj, nu mi-am mai facut bon de concediu !)

Destinatia , cum nu se putea altfel Austria. Dupa ce-am trecut rapid prin Viena, am ramas doar o noapte, ne-am grabit – incet – spre destinatie.  Ne-am oprit putin mai jos de Gmunden, pe malul „marii”  TRAUNSEE, in localitatea  Altmunster. O locatie pentru noi de vis.

Si pentru c-am imbatranit putin am decis ca de data asta sa nu ne mai plimbam din cazare-n cazare ca in anii precedenti, nu de alta dar tare am mai fost certati … Tot sejurul il facem aici in Altmunster.

Voi nu trebuie sa fiti disperati, noutatile o sa curga zilele astea. Avem internet si se pare ca merge, si avem pe o raza de cca 200 de km foarte multe lacuri dintre care 5 sunt chiar mari. De ciuda ca n-au Marea Neagra austriecii le-au denumit „See” ,  asa ca relatarile vor veni de pe Wolfgangsee, Attersee, Mondsee, Fusschlsee,Irrsee si bineinteles Traunsee, chiar de pe mult mai multe.

Pana azi vremea a tinut cu noi, a fost splendida chiar daca-n tara era naspa rau.

Azi la prima ora m-a trezit soarele,  acum cerul se inoureaza. Sa se scoale si Ghiocel si tragem la sort cu ce incepem.

De fapt am ajuns aici nu numai pentru lacuri ci si pentru inca cateva lucruri :

– o poza , ziz eu minunata, plasata pe internet al carui peisaj muream daca nu-l vedeam pe viu;

–  statiunea  Bad Ischl  unde se află reședința montană a familiei imperiale austriece (Habsburg), numită Kaiservilla (sec. XVIII-XIX). Aici, la 28 iulie 1914, împăratul Francisc Iosif I a semnat declarația de război contra Serbiei, declanșând astfel Primul Război Mondial;

– o altfel de „mocanita” care de pe la 1800 si …, urca pana aproape de 2000 de metri (cifre exacte ve-ti citi in curand)si cu care pe vremuri urcau oile la munte, acum, se pare, doar turistii. De sus de tot peisajul lacului este mirific – am vazut asta pe TRAVEL CHANAL  – doar vremea sa tina cu noi .

Obiectivele astea le vom vizita cu siguranta si bineinteles multe altele.  Asa ca eu va sugerez sa tineti aproape!

Testam, pe pielea noastra, probabil un viitor concediu pentru voi.

Cateva poze care sa va introduca in Austria de azi :

Incepem cu vecinii nostri :

Coboram in spre lac.  Stam la 10 minute distanta asa ca acum pedometrul este foarte solicitat.

Bolnavi cum suntem inrosim aparatul de fotografiat :

Ajungem la Seepromenade.

Dupa ce subtraversam soseaua panorama este  … dar apreciati voi :

Gata cu pozele pe ziua de azi. Stiu ca unora va place doar Grecia …

Noi ramanem la Austria !

Posted on 03/06/2014, in Altmunster, Austria, Concediu vara 2014, Traunsee. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

