Incepem cu un tur scurt spre Bad Ischl – 171 km


Azi testam terenul. Vreau sa ne facem o impresie despre zona si  unde o sa insistam mai mult.

Traseul propus de dimineata  este cel din harta :

Traseul l-am realizat partial, am a juns doar pana la HALLSTATT dupa ce am zabovit putin si in BAD ISCHL.  O sa ma intrebati de ce nu l-am realizat. Raspunsul este pentru ca frumusetea   HALLSTATTului, situat pe  HALLSTATTER SEE, ne-a fascinat.  O mica localitate situata in cea mai mare parte pe stanci care traieste din turism este de fapt localitatea pe care o cautam vizavi de poza  de care va vorbeam  (cea de mai jos) :

Mi-am satisfacut damblaua sa fiu in locul unde a fost facuta poza dar nu 100% intrucat poza se pare ca este facuta din vapor.  Cu toate asta pedometrul lui Ghiocel, singurul care mai mergea, la finele zile masura peste 12000 de pasi respectiv cca 5km . Si culmea fratilor pe la ora 18 cand eu am capitulat doamna mai dorea sa ne respectam traseul …

 Ne-am reintors acasa pe acelas drum facut la dus si asa am scurtat cu cca 70 de km.

In drum am mai vizitat, la dus, si  TRANKIRCHEN, la 7km – EBENSEE la alti 2km, BAD ISCHL la 30 de km, ca la cca 50km sa vizitam HALLSTATT. Multi turisti  de toate natiile dar parca cei mai multi asiatici.  Am urcat singur cu un monorai pe sina pana in varful unui munte ( cred ca banuiti de ce)  de unde am avut parte de World Heritage View. Dar despre asta poate maine.

Pana atunci va las sa savurati cateva imagini din sutele realizate. Nu-i usor sa le selectezi credeti-ma !

Posted on 04/06/2014, in Concediu vara 2014, HALLSTATT, HALLSTATTER SEE. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Foarte frumos. Mai avem si noi fix doua luni pana cand ajungem in aceeasi zona. Sa aveti un timp frumos si la cat mai multe postari pe blog.

  2. Trebuia sa recunosc ca suntem norocosi, timpul a tinut cu noi , poate mult prea cald pentru ce ne asteptam.

Lasă un răspuns

