Gmunden, un oras la malul marii, Traunsee


Azi am mers mai putin ( cu masina) nu de alta dar dupa ce am facut  doua zile prospectarea zonei azi ne-am concentrat atentia pe Gmunden.

Este situat la capatul de nordal lacului Traunsee, la doar 2-3 km de Altmunster, apreciez eu ca fiind cea mai importanta statiune de pe acest lac. Urmeaza  Altmunster (aici suntem noi cazati), Traunkirchen si Ebensee. Pe malul lacului mai sunt localitati dar care au valoare doar din punct de vedere turistic in peioadade vara.

La prima ora am vizitat Seeschlob Ort, o biserica – o manastire (o sa precizeze Ghiocel daca o sa va intereseaza)  care a fost inundata  de mai multe ori. Din toata distractia de 6 euro eu cam asta am inteles.

Constructia in sine e interesanta pentru ca se afla pe o insulita, in plin centrul orasului, la care se ajunge pe un pod lung de mai bine de 100 de metri.  In zona din vecinatate se intinde un parc superb unde am vazut mai multe veverite, si unde ne-am incarcat plamanii de ozon asezati pe o banca. Nu a fost singura banca pe care am poposti azi pentru ca dupa aproape 7 ore de plimbare, cu masina, dar mai mult pe jos pedometrul meu cred c-a trecut de 10.000 de pasi, spun asta pentru ca spre seara vremea s-a imbunatatit si pe el l-am uitat in perelina de ploaie abandonata in masina.

.

Posted on 06/06/2014, in Austria, Concediu vara 2014, Gmunden, Traunsee. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Oraselul e absolut incantator doar ca el se numeste: Gmunden (cu „n” la sfarsit).

    http://en.wikipedia.org/wiki/Gmunden

Lasă un răspuns

