Cu barca cu motor pe Wolfgangsee in dreptul lui St Wolfgang


Si azi am facut ceva kilometri nu atatia cu masina cat mai mult cu piciorul.  Pedometrul lui Ghiocel a trecut de 11000 de pasi, de al meu mi-am amintit doar pe la amiaz dar si el are cca 5000.

Am inceput ziua cu o vizita la Strobl situat la celalalt capat al lui Wolfgangsee – opus lui St Gilgen. Dupa o ora jumatate ne-am plictisit, nu ca nu ne-a placut dar am vazut ceea ce consideram noi ca e de vazut.

Ne-am indreptat in spre Wolfgang, probabil perla lacului.

Aici ne-am plimbat pe stradutele inguste, pietonale in mare parte, si sincer mi-a placut. dar pentru ca realizam ca frumusetea statiunii este privita de pe mare mi-am zis sa inchiriez o barca cu motor (electric). Pentru  17 euro am  reusit sa achizitionez una pentru o ora. Ghiocel nici in ruptul capului n-a vrut sa ma insotesca , asa incredre avea ea in sotul ei…

Ca unul care viseaza numai barci, de cand am ajuns aici, am vazut o multime prin magazine despre care voi posta ceva cat de curand, am fost in al noulea cer … pe apa ! Am inrosit aparatul de fotografiat cu imagini de pe mare. Barca a fost nemaipomenita, motorul abia se auzea doar demarajul nu era prea grozav. Dar pentru un pensionar  era ok.

S-a terminat ora, am coborat din nou cu picioarele pe pamantul … austriac.  Mi-am regasit nevasta bucuroasa ca savurase o inghetata si facuse shopping fara mine.

Pentru ca aproape traversaseram statiunea, stiam asta de zilele trecute dar si din privelistea de pe mare, ne-am reintors sa-l recuperam pe Sofronel dintr-o parcare.  Ne-am indreptat in spre acea „mocanita” despre care va relatasem ca o vazusem intr-un filmulet pe TRAVEL CHANEL . Stiam deja multe despre ea din prospectele oferite din abundenta de punctele de informare turistica. Dar pentru ca e vorba de o cheltuiala de aproape 100de euro am vrut sa vedem daca face banii.

Impresiile au fost bune, niste romanasi de-ai nosti, pe care i-am auzit vorbind limba materna la coborare din trenulet, mi-au confiramat ca face toti banii. Pentru ca era deja tarziu aseptam o zi insorita,ca astazi, cand aici au fost mai bine de 26 de grade. Pana atunci ne mai socotim si va dau doar niste imagini din …gara .

Si acum sa vedeti cum se vede St Wolfgang de pe mare :

Si pentru a va reda, pe cat posibil, frumusetea acestei statiuni in care noi n-am reusit sa gasim cazare ori cat am incercat inca cateva poze de data asta de pe uscat.

As putea sa va arat poze de aici pana de dimineata dar ce-i prea mult strica. Adevarul este ca nici nu sti pe care poze sa le postezi, totul e ca-n vacanta – minunat !

PS. Acum am constatat ca Ghiocel m-a filmat la intoarcere pe …”terra” . Netul merge slab si nu reusesc sa incarc filmuletul.

poate altadata.

Posted on 07/06/2014, in Concediu vara 2014, St. Wolfgang, Wolfgangsee. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

