Around the Attersee …


Cea mai mare mare din zona, Attersee se afla la cca 30 de km de Altmunster.  Azi pe o canicula in jur de 30 de grade, chiar si aici in inima Alpilor, am decis sa facem turul ei.

Nu inainte de a face o ora de plaja pe o estacada din Almunstersee, asta fiind o pregatire a pieli mele pentru iesirea pe Mures.

Ghiocel a ramas acasa sa butoneze ea nefiind prietana cu soarele torid.

Fiind duminica am fost socat de abundenta de turisti. Locurile de parcare pe malul lacurilor erau apoape inexistente.  Lumea a purces din orasele super aglomerate, multi din Germania,  spre o oaza de verdeata si liniste, unde altundeva decat pe malul lacurilor.

Sa nu credti ca s-au adunat toti pe malul lacului Attersee. Nici pomeneala ! La fel de aglomerate erau si Mondsee si Wolfgangsee pe malul caror am trecut azi.

La  St . Gilgen am avut parte de o cursa cu o barca adevarata. Aceasta tracta doua colace pe care, dornice de adrenalina, se urcasera doua adolescente rusoaice. Eu am fost pe post de copilot pentru prima data in viata pe o asemenea barca de viteza. Cat de curand o sa va pun filmuletul realizat cu aceasta ocazie care trebuie lipit ( sunt mai multe scene filmate) si doar acasa pot face asta.

Ne-am intos prin Stobl  o statiune care i-a picat cu tronc nevestei. Aici la umbra unui mare copac, ea si-a verificat mailurile si nu numai, (avea Wi-Fi) atata timp cat eu am facut o trecere in revista a obiectivelor din zona.

Seara s-a incheiat acasa, la Altmunster. unde in jurul orei 18 mi-am expus, doar eu, pentru a doua oara pe ziua de azi, fizicul la soare.

Cam asta a fost azi, mai jos aveti si cateva poze .

Posted on 09/06/2014, in Attersee, Austria, Concediu vara 2104. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

