De azi am barca mea, MARINER 4


Visul meu de a avea o barca cu motor s-a realizat azi.

Intamplator mai zilele trecute am trecut prin Gmunden unde intr-un  magazin de articole sportive am vazut mai multe barci. Printre ele, era si un caiac de doua persoane  gonflabil,  dar mie mi-a placut mai mult  MARINER-ul …

Este o barca de pescuit, gonflabila, ultimul model MARINER ( respectiv 4),  de 4 persoane (duce 400 de kg), lungime 3,28 m, suporta un motor de doar 3 HP. Conform structurii este o barca de pescuit, are suport pentru doua bete.

Sa nu credeti ca  ea era visul meu. Eu imi doream una  cam ca asta vazuta, zilele trecute, la Strobl:

Pretul insa depasea puterile mele momentane,  aproape 900 eu,  desi sincer nu-mi doream ceva mai mult. Avand niste banuti adunati cu truda care se cam terminau, am decis, chiar daca  Ghiocel n-a fost prea zambitoare, sa ma aleg cu ceva. Stiti cum e cu banii azi ii ai maine …

Pentru ca unii o sa intrebe de ce asta si nu cealalta ..

De cateva zile incerc sa ma hotarasc, argumentele pentru au fost uratoarele :

– la ce-mi trebuie barca, la pescuit si agrement pe lacurile si raurile noastre;

– pentru ca n-o sa fac concurs de barci este foarte buna. Am vazut zilele astea prin Austria  cum un motor electric iti ofera foarte multa satisfactie ;

– daca suntem doua persoane la pescuit mult mai comod  stam fata in fata rezemandu-ne de  balonul barcii (ca-n fotoliu) ;

Trebuie sa va spun si dezavantajul.

Daca initial, in argumentele cumpararii, mi s-a spus, si eram convins ca are doar 21 de kg, la cumparare am constatat ca doi oameni, de-ai magazinului,  au fost necesari sa mi-o puna in Sofronel. Ulterior am constatat si eu ca nu e de loc usoara, barca propriu zisa nu e foarte grea dar podina  (parca asa i se spune  podelei) te omoara  (cartea zice 32 kg- de ce mi se pare mie mai grea ?). Chiar daca am incercat eu sa fiu copil inteligen si-am cumparat la scurt timp un carucior de piata pentru doamne, in indeea sa-mi improvizez ceva pentru al putea transporta, mai usor, de la Sofronel la apa ( sacul barcii cu toate hangarale) nu mi-a prea fost de mare ajutor. E grea, e al dracului de grea, cu podina pusa trebuie doi oameni sa o punem pe apa.

Am uitat sa precizez un argument forte pentru aceasta barca, incape in porbagajul lui Sofronel. Chit ca pe viitor masa si scaunele, patul de palja + ubrela  o a fie foarte inghesuite …daca o sa incapa toate.

De ce-mi era frica la cealata barca, avea 54 de kg. La prima vedre se pare ca suntem foarte aproape …

Pana una alta este  o vorba la romani , ” asta ai, asta trebuie sa iubesti… ” o sa am cu ce sa-mi  scot la „garla”  … nepotii .

Nu va spun cat m-am chinuit azi pana s-o pun la apa, pentru prima oara – incercand sa fac totul singur. Tot n-am reusit  a trebuit sa ma rog de Ghiocel…

Concluzia, imi pace,  e faina, urmeaza  motorul !

Posted on 11/06/2014, in barci de pescuit, barci gonflabile, barci pneumatice, Concediu vara 2014, MARINER, MARINER 4. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Pe copii si barbati ii diferentiaza un singur lucru: pretul jucariilor. Si o spun eu, care nu mai sunt un copil de ceva vreme…

    Sa o folositi cu placere, vesel si voios si sanatos !

    • Cred ca ai dreptate !
      Intodeauna mi-a placut sa fiu copil, pacat ca in ultima vreme nu prea-mi reuseste !
      Urarea ta imi place – MULTUMESC !

  2. Adi Batoanca

    Astept sa ma invitati la o plimbare.( eu vin cu berea rece) . Concediu placut in continuare !

Lasă un răspuns

