Drumurile austriecilor sunt splendide


Am tot strudiat harta si-am ajuns la concluzia ca pe traseul de mai jos n-am mai fost, cel putin in concediul asta. Si-am plecat la drum.

Frumusetile n-au incetat sa apara.  In apropiere de Tauplitz un Donalt mare intr-o parcare de restaurant ne-a atras atentia. Am descoperit  o minunata fabrica de ciocolata.  Peisajele montane minunate aici le intalnesti peste tot. Din goana masinii nu poti sa le surprinzi sau daca incerci reusesti, ca subsemnatul, poze nesemnificative.  E nevoie sa opresti – sa focalizezi- si nu poti face asta din 5 in 5 metri. In plimbarile noastre ni se  intampla frecvent sa depasim un obiectiv apreciat ca deosebit . Intoarcem „unde avem posibilitatea …” -vorbele lui Ioana -ghidul nostru din GPS  si in mare parte nu le scapam …

Drumurile austriecilor sunt splendide, masina  paraca aluneca pe ele. O data ajunsi la Altmunster am evitatat cat am putut autostrazile . Respectand viteza legala consumul lui Sofronel este chiar senzational 4,3l/100 media la un parcurs de cca 2800 de km si ma repet,  in conditiile in care  de la Mako pana aproape de Salzburg am venit, aproape tot timpul pe autostrada – pe tempomat – pe 105km/h.

Cam asta a fost concediul din vara 2014, l-as aprecia ca un concediu foarte reusit cu atat mai mult cu cat de acum am si barca si povestile o sa se imulteasca.

Posted on 14/06/2014, in Austria, Concediu vara 2014. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

