Viena nu se dezminte …


De la actiuni ale politiei in plin buricul targului … la o parada a celor mai putin acceptati de societate …

Noi am prins centrul blocat si cu greu am gasit o parcare care s-o inlocuiasca pe cea de la subsolul operei. Pana la urma am gasit un loc in subterana  Muzeului  Quartier. O data iesiti ne-am grabit sa vedem si noi agitatia mare din strada.

La prima vedere era o manifestatie  gay de o amploare inimaginabila … Probabil Ghiocel, care se va documenta in noaptea asta, o sa va spuna mai mult si asta  doar pentru  ca limba germana … este chineza pentru baiatu’

Prin „targ” multe masini de politie si  doi cantautori  exceptionali.

Ca sa va marturisesc este pentru prima data cand le-am dat si eu un banut de un euro, meritau mult mai multi … In zilele ce urmeaza  o sa va dau posibilitatea sa-i auziti pentru ca i-am si inregistrat.

Si pentru ca pentru mine a fost ceva deosebit va las in compania a mai multor poze sa va faceti o impresie :

Posted on 15/06/2014, in Concediu vara 2014, gay, parada gay, Viena. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Se pare ca ati surprins o mini Love Parade…

    Am vazut si eu asa ceva in Zurich dar parca acolo nebunia era mai mare…

Lasă un răspuns

