Barca am, motor imi mai trebuie


Supotul de motor nu l-am, trebuie achizitionat- urmeaza

Mai jos am cautat pe net tot felul de  suporturi dar si motoare …

Nu sunt convins ca pentru inceput o sa-mi iau un motor termic e si mai scump si pe multe lacuri- baraje- in Romania se pare ca sunt interzise. Probabil pentru inceput o sa optez pentru unul electric este mai ieftin , mult mai lent dar si mai curat.

Motorasul asta ar fi o varianta !

 

Mai jos am postat pentru mine niste lucruri de care pe viitor voi avea nevoie. Unele  le-am pus doar ca sa-mi fac o idee cum sa procedez:

Un suport de plastic este mai ieftin dar oare merita banii, pe cand unul pe lemn cred ca n-are moarte

O prelata care sa te protejeze de soarele torid n-ar fi de loc rea, tocmai de aceea  am postat mai jos niste variante. In viitor probabil v-a urama si asta.

Sa-mi trebuiasca oare si-un fotoliu ???

Posted on 17/06/2014, in MARINER 4, motoare de barca, motor de barca electric, motor de barca termic. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Pe mine când mă faci o plimbare cu barca?

  2. Duminica daca o convinci pa mamica ta sa mergem la Bucuresti !
    Sti, n-am dat-o jos din masina, e prea grea !

  3. Vazusem pe barcaholic cateva suporturi de motor home made foarte misto. Cu bimini o rezolvi super usor, eu mi-am facut din bete si foaie de cort (este super usor si simplu de demontat).

    Ca si motor eu as strange niste banuti si as investi in ceva termic, cele electrice par ok asa la prima vedere dar e un chin sa le intretii pe termen lung (ba nu gasesti piese, ba e mai scump sa iei piese decat sa iei alt motor).

Lasă un răspuns

