Un concediu de … doar 4000 de km


Am facut aproape 4000 de km, ne lipseau cam 85.

Zona concediu Vara 2014

Am reusit cu Sofronel un record absolut 4,3l/100 cu o medie care nu este de loc sugestiva  57km/h, am mers foarte mult prin localitati si de data asta pe autostrada am mers constant cu 105 km/h cum v-am mai povestit. Ce pot sa va spun este ca recordul obtinut cu Sofronica a fost de 4,9l/100 nu mai retin unde, dar tot inafara.

Am economisit putina motorina.

Ieri am venit la Bucuresti la copiii. Pentru ca defileul este in lucru am preferat sa facem mai bine de 100 de km in plus, prin Sibiu -Valea Oltului. Am adoptat acelas stil, 105km/h pe autostrada in rest – aproape legal.

IMG_5941

Rezultaul reusit, un consum de 4,0 l/100 la un parcurs de 432 de km cu o viteza medie buna 74km/h.

Interesant este ca din 32l de motorina alimentati in Petrosani ( 200 de lei) mai putem face inca 840 de km, in conditiile unui consum asemanator.

IMG_5942

Incercati si voi si masinile voatre si daca nu reusiti – cumparati-va  CITROEN !

Posted on 22/06/2014, in 6HDi, Concediu vara 2014, consum, consum mic, consum record, Sofronel. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Prin România, pe ruta Deva – Oradea (~180 km) am scos o medie de 4,2 l/100km. Spre București media a fost de 4,3 – 4,4 l/100 km.
    Pe drum extern (spre Austria si spre Croatia) am scos o medie de 3,8 – 3,9 l / km
    Acest consum l-am scos cu un Passat 2.0 TDI an de fabricație 2010 (varianta de motorizare cu Common-Rail)

    • Daca ai scos consumurile astea cu un motor de 2.0 inseamna ca si tu sti sa conduci, deci…suntem doi !

Lasă un răspuns

