O gresala de 107 euro


Concediul din vara aceasta a fost gandit de mult. Am speculat tot ce se putea specula  vizavi de preturi si cazare.

Asa se face ca am gasit o cazare care sa ne satisfaca  la un pret de sub 50 de euro. Problema era ca sejurul era de doar de 5 zile. Pentru ca doream mai mult  am mai comandat un sejur  de 6 zile. Istoria a dovedit ca am facut o alegere foarte buna, cazarea, un apartament minunat, se compunea dintr-un dormitor, un hol, si un living modern cu bucatarie plus o terasa splendida.

Eram intr-un market, doar ce plecaseram in oras, cand ne suna o perosana  ca trebuie sa predam camera. Ne facem socotelile, pentru ca de cand am plecat de acasa am cam pierdut  sirul zilelor, si le dam dreptate, primul sejur al nostru era din 2 pana in 7 si expira azi. Nici o problema ne intoarcem sa predam camera si vrem sa urcam la etaj unde achizitionaseram sejurul al doilea, din 8 pana-n 14. Nu va mai spun ca pentru faptul ca achizitionasem al doilea sejur, ne-a sunat Booking -com-ul sa ne intrebe daca nu din gresala am facut cea de-a doua rezervare…

Problema apare cand administratorea ne intreaba daca avem asigurata cazare pentru o noapte , repectiv noaptea de pe 7/8 . In acel momen mi-a cazut fisa – cele doua sejururi nu se legau – lipsea o noapte, my foote !  Am realizat gresala si am inceput sa ne strangem lucrurile, nu putine, doar pentru prima data in ultimii multi ani stam in aceeasi cazare 11 zile.

Pentru ca au fost draguti gazdele au contactat telefonic vecinii … Oferta a aparut repede doar  ca pretul era dublu fata de cel antamat anterior.In prima instanta am refuzat, ulterior am fost nevoit sa accept oferta din vecini, pensiunea alaturata de 3 stele, pe motiv ca era sambata si in weekend  zona este invadata de germani.

Cazarea este frumoasa dar eu prefer prima cazare. La aceasta cazare  balconul nostru este cel mai frumos, etajul II cu vedere spre  lac (eu nu pot sa-i spun mare).  In schimb ne lipseste masa din living, unde ne invataseram sa ne bem cafeaua de dimineata si sa ne butonam computerele. Chiar daca netul este putin mai bun.

Acum ca s-a intamplat, asta e, sa fim noi sanatosi. Norocul lui Ghiocel sau al lui Cristi ca nu este gresala lor (citez din Ghiocel) si-ar fi auzit asta mult imp  … asa cum, cu siguranta o sa mi-o aud si eu.

Adevarul este ca de mult n-am mai stat intr-un hotel cu un tarif de 107 euro pe noapte, asa mai vedem si noi civilizatia…

Dar pana maine mai sunt cateva ore si ne vom intoarce la „vechea vatra” … O problema persista, stim de azi ca de data asta

stam la etaj,  privelistea fiind mai buna. Intrebarea este apartamentul se compara cu cel de la parter ?

Vedem maine si voi … poate poimaine ! O seara buna!

 

 

Posted on 24/06/2014, in Altmunster, Austria, Concediu vara 2014. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Cum se numeste prima locatie unde ati fost cazati? Bruderhofer pare chiar scump pentru ce ofera…

  2. Ferienhaus Schiemel – Altmünster
    Si noi am apreciat la fel!

  3. Bine ca v.ati simtit bine si facand media cazarii nu ma pare asa mult

    • Da Vali, tu ai dreptate, este putin peste 50 . Dar numai eu stiu cat am studiat cazarile din zona si, in perioada aceea inca eram somer …de Romania !

Lasă un răspuns

