O zi importanta!


Ieri am facut o iesire la Deva, am fost sa ne consultam cu o cunostinta de la Casa de pensii privind pensionarea.

In urma discutiilor  purtate am ajuns la concluzia ca este mai benefic, pentru mine,  sa-mi schimb starea de somer cu cea de pensionar.

Trebuie sa recunosc ca nu mi-am dorit niciodata sa ajung somer. Cum in viata sunt si bune sunt si rele, trebuie sa sti doar cum sa le iei, am trecut peste aceasta stare destul de usor, ajutat mult si de Ghiocel. Partea financiara era atinsa destul de serios si exact asta m-a facut sa devin pensionar…
Mi-e greu sa recunosc ca am trait pe spatele sotiei, si asta o sa fie si in urmatorii 4-5 ani pana la pensia de batranete. Daca ma gandesc bine  de acum inainte trebuie sa tin de ea, ea-i seful in casa noastra si cred ca banuiti de ce  …

Asa se face ca  n-am stat, de loc,  pe ganduri, pana  s-a trezit Ghiocel aveam toate actele pregatite,  doar sunt economist!  Am avut si marele noroc ca la Oficiul de primire a dosarelor de pensii din Petrosani azi nu a fost aglomeratie iar eu aveam toate adeverintele necesare. Mersi Jeffry , mersi Cristina !

La importanta zilei a mai contribuit si faptul ca, de azi, barca mea are si suportul de motor … Prietenii m-au criticat ca n-am achizitionat suportul de motor, si iata ca m-am conformat. L-am comandat si in cateva zile a sosit , este chiar original !

In curand o sa iesim cu plutele, apoi trebuie sa-mi testez baraca … viata mea este foarte roz !

Doar sa fim sanatosi !

 

 

 

 

Posted on 27/06/2014, in prima zi de pensionar, ultima zi de somaj. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Sa fii sanatos sa te bucuri de liniste !

Lasă un răspuns

