Si m-am tinut de cuvant !


Azi, dupa mai mult timp, am fost din nou „de serviciu” la Pestera Bolii.

Cu alte cuvinte Pestera Bolii a fost a mea …

Perioada de vara, inceputul vacantei dar si concediile, determina tot mai multi vizitatori sa ne calce „pragul” pesterii.

Si ca sa vedeti ca suntem vizitati de tot mai multi turisti, chiar straini, azi am avut placerea sa ma intalnesc cu doi turisti austrieci din Linz. 

Daca noi am fost la ei, acum doua saptamani, iata ca si austriecii au venit la noi.

Au venit pe motociclete dornici de a face enduro in Romania.
De la ei am aflat ca in Austria, „te leaga”, ii citez, daca faci asa ceva …
Oameni foarte simpatici am shimbat impresii, si-au recunoscut ca avem si noi o tara frumosa, iar pestera le-a placut foarte mult. I-am fotografiat si le-am promis c-o sa-si vada pozele pe pagina de Facebook a „Pestera Bolii” si asta doar ca sa fie mai simplu, de gasit .
Si m-am tinut de cuvant !

„Salutam Romania ne revedem la Linz” …

Sa fim sanatosi !  Pe curand in minunata voastra tara  !

Posted on 28/06/2014, in Pestera Bolii, turisti Austrieci, Vizitati pestera Bolii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

